Kelder HT/gameroom

Started by Start to HT, December 28, 2011, 20:27:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RalphH

#400
Zoiets? Weet enkel niet of ie naar NL shipt.

Zwerft ook op AVSforum rond: http://www.avsforum.com/u/7495452/kenlerch
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Start to HT

Ja, inderdaad. Daar zou ik mijn gerief waarschijnlijk wel vinden. Maar Amerika?...  :unsure:

Ik zoek een cupholder die gewoon vooraan tegen de armsteun wordt geschroefd. Ik kwam al dingen tegen die er ook voor zouden kunnen dienen, maar die waren eigenlijk bedoeld om in de wagen of op een kinderbuggy te zetten  ;D

Is die 'normale' bekerhouder dan echt zo moeilijk te vinden?

RalphH

Kleine markt voor speciale "normale" ;D bioscoopstoel bekerhouders hier denk ik.

Je kunt forumsponsor home@themovies proberen, maar die zal ze ook uit de US halen denk ik.
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Start to HT

#403
Dat was één van die aanvragen die niet beantwoord werd...    :-\

Misschien moet ik er een prijs aan verbinden voor de juiste tip  O0

Atmoz


Mooie ruimte(s) zeg!!
En leuk topic om te lezen ;D ;D

Veel plezier en succes met alles.

Met vr gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

RalphH

Quote from: Start to HT on January 29, 2014, 19:31:36
Misschien moet ik er een prijs aan verbinden voor de juiste tip  O0

Had je nog een pm ook gestuurd. ;)
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Start to HT

Oeps, had ik niet gezien...
Ik stuur ze morgen een mail, en ze krijgen een vette vermelding als ze mij kunnen helpen. Thanx RalphH!

RalphH

Ben benieuwd, heb de site vlug dichtgeklikt, veel te veel leuke spulletjes. ;D
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Start to HT

Euhm, ik schreef bseated ook al 2 keer aan, maar geen antwoord...  :-X

RalphH

Eerder ook al? Hoezo crisis?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Start to HT

Ik liet door een bevriend fotograaf enkele nieuwe plaatjes schieten  8)


rijstfj

Netjes. Ziet er goed uit. Geniet er maar van :clapping:

mr.crash

Mooie ruimte :pompom:
Met mooie foto's :headbanging:

Han
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

RalphH

Zeer strakke foto's, nice!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

HTip

Mooie foto's van een gave ruimte! Heerlijk hé, zo'n aparte bioscoop... :wub:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

denoontje

very nice hoor
leuke kleurstelling :P

Start to HT

Bedankt voor de reacties  :)

Gisteren heb ik eindelijk gevonden waar ik al zo lang naar zocht: de geschikte bekerhouders voor mijn cinemazetels.
Met de hulp van Lodewijk van Bseated.nl vond ik wat ik wou. Aan hand van enkele foto's kon hij zeggen wat ik moest plaatsen. Ik liet 1 exemplaar opsturen en dat bleek direct het juiste. Nu is het even wachten op de rest van de bestelling.

RalphH

Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Joske007

Mooie ruimte, kan er alleen maar van dromen  ;D
Knap  ;)
Showcase: Relaxed Room link!
Showcase: HT verhuisd link

Start to HT

#420
'Kleine' wijziging in m'n televisie kijken.
De oude Samsung (117cm)is verhuisd naar de speelkamer.
Kids geweldig tevreden met hun nieuwe speeltje  :)


In de woonkamer hangt nu een Samsung UE55ES6800.
Papa geweldig tevreden met zijn nieuwe speeltje   ;D

Start to HT

Pakje ontvangen. En geplaatst. Eindelijk...  :thumbs-up:

Start to HT

Blijkbaar al een tijdje geleden dat ik nog wat postte...
De HT draait op volle toeren. De films volgen mekaar op een gezapig tempo op. Evenals de drank, de chips en de kilo's  :hehe:
Maar tijdens één van de vorige bacchanalen in de bar, is het in de cinema een beetje uit de hand gelopen. Enkelen zijn begonnen met op youtube naar dj Ditte en Datte te kijken, en het volume kon niet hoog genoeg staan. Ik geloof nu dat mijn subke om zeep is  :(
De SVS PC13-ultra kraakt op laag volume en haalt bijlange zijn niveau niet meer. Daar sta ik nu.
Iemand een suggestie waar ik een herstelling zou kunnen laten doen, liefst in Limburg/Vlaams-Brabant?
Grtz.

jaco

Hopelijk hebben de onverlaten ook een gehooorbeschadiging opgelopen, dan hebben ze lsuizende oren als aandenken voor het vernielen van je sub  :devil:

RonG

Kun je die subs wel kapot draaien?? Dat moet toch wel heeeeel erg hard gestaan hebben :(