Kelder HT/gameroom

Started by Start to HT, December 28, 2011, 20:27:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

larzie

#325
Quote from: Start to HT on September 14, 2012, 20:55:52
Hmm, dat is ook een mogelijkheid. Maar ik zoek toch liever een kant en klare oplossing, the real stuff  ;)
Als iemand iets weet waar ik bekerhouders haal/bestel, laat het me weten pleazzzz. :worship:

Wat voor soort wil je dan? Zie op het forum ook wel bekerhouders maar die zitten in de stoelen gemonteerd. :)
Je zou ook zoiets kunnen gebruiken. Lekker simpel met een dubbele metalen ring:

http://badkameraccessoires.interioo.nl/product/view/767-rvs-glasbekerhouder-dubbel-met-glazen-0035762692

Of met plateautje eronder:

http://www.fonq.nl/product/brabantia-beker-met-tandenborstelhouder-rvs-mat/28602/?osadcampaign=tradetracker&utm_source=tt&utm_medium=cps&utm_content=feedbeheer&utm_campaign=50749
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Start to HT

Ik zoek de gewone simpele bekerhouder, zwart, van hard plastiek. Deze wordt vastgeschroefd aan de leuning. Ik weet alleen niet waar deze te vinden zijn  :(

Martijnst1990

Als je googled op bioscoop stoelen o.i.d. kom je volgens mij bij winkels die ze verkopen en wellicht hebben ze ook wel losse beker houders? Je kan zo'n winkel altijd eens een mailtje sturen, misschien kunnen ze er wel aan komen.

Sowieso hele mooie stoelen en als dat podium eenmaal bekleed is is het helemaal mooi 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

larzie

Quote from: Start to HT on September 15, 2012, 09:38:16
Ik zoek de gewone simpele bekerhouder, zwart, van hard plastiek. Deze wordt vastgeschroefd aan de leuning. Ik weet alleen niet waar deze te vinden zijn  :(

Je kan ook op afbeeldingen googlen en dan bekerhouder als zoekwoord invullen. Als je dan een afbeelding aanklikt kom je vaak wel op een verkoopsite uit! Succes met zoeken!  :pompom:
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Start to HT

Bij het merendeel van de bekerhouders die ik tegen kom, krijg ik spontaan de neiging om mijn tandenborstel te halen en erin te leggen  :hehe:
Ik vind mijn goesting niet...
Blijkbaar moet ik eens gaan aankloppen bij één of andere sponsor hier  ;)

larzie

#330
Quote from: Start to HT on September 17, 2012, 11:49:27
Bij het merendeel van de bekerhouders die ik tegen kom, krijg ik spontaan de neiging om mijn tandenborstel te halen en erin te leggen  :hehe:
Ik vind mijn goesting niet...
Blijkbaar moet ik eens gaan aankloppen bij één of andere sponsor hier  ;)

Wellicht helpt dat inderdaad :) Misschien weet Gé van GT Design wel een mooie oplossing. Die bouwt veel van die mooie ht ruimtes hier.
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Dreamer

Quote from: Start to HT on September 15, 2012, 09:38:16
Ik zoek de gewone simpele bekerhouder, zwart, van hard plastiek. Deze wordt vastgeschroefd aan de leuning. Ik weet alleen niet waar deze te vinden zijn  :(

Ik heb er nog eentje over, maar ik neem aan dat je er meer nodig hebt.

HTip

Quote from: Start to HT on September 17, 2012, 11:49:27
Bij het merendeel van de bekerhouders die ik tegen kom, krijg ik spontaan de neiging om mijn tandenborstel te halen en erin te leggen  :hehe:
Ik vind mijn goesting niet...
:D Die valt er dan wel doorheen ;) Mijn stoelen incl. bekerhouders komen van bioscoopstoelen.nl, maar die hebben ze niet meer. Misschien eens een mailtje die kant op...

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Start to HT

Quote from: Dreamer on September 17, 2012, 22:10:51
Ik heb er nog eentje over, maar ik neem aan dat je er meer nodig hebt.

Tja, ik wil er tien  ;)

Inderdaad HTip, dit is hetgeen ik zoek  :thumbs-up:
Ik heb al enkele mailtjes verstuurd, hopelijk krijg ik ergens een positief antwoord.

Start to HT

#334
Nieuwe foto...

RonG


Start to HT

Thanx RonG!

En die bekerhouders... Zijn die in heel de wereld uitverkocht of zo? Nergens een reactie...
Ik zoek waarschijnlijk op de verkeerde plaatsen.
Iemand nog tips?  :worship:

RonG

Ik heb die van mij zelf gemaakt, stalen buis op maat gezaagd, onderkant dicht gemaakt en aan de bovenkant een rubber randje.
Stangetje aan de cup en deze vastgemaakt aan de leuning. Een van de beste upgrade ooit :D

Ik heb hier ooit eens een foto van geplaatst hier maar kan deze post niet zo snel meer vinden. Ik zal anders straks een nieuwe foto maken.

Start to HT

Quote from: RonG on September 26, 2012, 08:55:05
Ik heb hier ooit eens een foto van geplaatst hier maar kan deze post niet zo snel meer vinden. Ik zal anders straks een nieuwe foto maken.

Ik kijk er al naar uit  ;)

RonG


WickedGame

Zo zo ziet er allemaal erg mooi uit!  :clapping:

HTip

Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

larzie

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

RonG


Start to HT

Ron, dit is inderdaad knap gedaan van je! Weet je ook nog welke diameter van buis je gebruikt hebt? ;)

Ik heb nog even een autostitch gemaakt van de voorkant (niet zo goed gelukt...)

RonG

Quote from: Start to HT on September 29, 2012, 10:55:05
Ron, dit is inderdaad knap gedaan van je! Weet je ook nog welke diameter van buis je gebruikt hebt? ;)

Thnx.

Diameter is 7cm.

Raymond187


Start to HT

#347
Nog snel even een bericht sturen voor ik naar Sherlock Holmes ga kijken...
De Sony actieve subwoofer SA-WMS7 die ik gebruik doet wel z'n best, maar ik mis toch die punch, die brute slag rond mijn oren, die flapperende broekspijp als er iets ontploft ofzo ;D
Madam springt regelmatig ongeveer 20 cm omhoog uit haar zetel van het verschrikken, maar ik vind dat dat toch minstens 50 cm moet zijn.
Daarom moet er een 'heviger geval' als sub geplaatst worden.
Hulp gevraagd dus!
Ik heb wat rondgezocht op websites waar ze een paar honderd (actieve) subwoofers verkopen, maar kiezen op basis van wat droge uitleg is ook moeilijk. Mijn voorkeur gaat op dit moment uit naar de PXW 15P van American Audio. Dit is een actieve sub met vrij veel power en veel goede commentaren. De prijs is ook nog zeer schappelijk (onder de 500 euro) .
Nu is de vraag of deze eigenlijk wel geschikt is om in een HT te gebruiken?
Graag wat reacties.
Bedankt  ;)

unknown

Wat een geniale kelder zo met die homecinema en een bar als ontvangstruimte, het moet niet veel gekker worden! :D
TV: Samsung LE46C630 Pre: Emotiva UMC-1 Eindversterker: Emotiva XPA-5 Bronnen: PS3 en PC DAC: Cambridge Audio DacMagic
Fronts: KEF Q700 Rears: KEF Q800ds Center: KEF Q600c Subwoofer: Velodyne CHT-8Q (op een Auralex Subdude)
Luidsprekerkabel: Fronts: Canare 4s11 Center en Surrounds: Canare 4s8 Subwooferkabel:   Audioquest Sub-X
Rack: Solidsteel 6.2 Zilver Remote: Logitech Harmony 700

Witalik

Samsung Neo QLED 4K 65QN93B - Marantz NR-1508 - Bowers en Wilkins 606S2AE Custom HTPC -  XTZ 12.17 EDGE W&M LS-03 - fronts en center No name HDMI kabels


"Showcase"