M&G in de regio Arnhem / Nijmegen?

Started by His Masters Voice, December 24, 2011, 01:50:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

His Masters Voice

Op dit christelijke tijdstip doe ik een poging om te kijken of er nog animo is voor een M&G in de regio Arnhem / Nijmegen?

Ik ben hier redelijk nieuw. En een M&G lijkt me wel leuk. Tevens zou ik wel wat hulp / advies kunnen gebruiken. Nog mensen in deze regio die dit ook leuk zouden vinden?

His Masters Voice


Dirk

Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

His Masters Voice

Quote from: Dynky on December 24, 2011, 07:41:29
...vraagt ie 2 minuten later  ;D 8)

Snap jij dat er om die tijd niet even gereageerd wordt? Kleine moeite, toch?  ;D

His Masters Voice

Animo voor een M&G schijnt dus echt niet groot te zijn? Of komt het omdat dit forum niet echt overzichtelijk is en topics "verloren" raken?

Madhouse

Quote from: His Masters Voice on December 28, 2011, 01:09:58
Animo voor een M&G schijnt dus echt niet groot te zijn? Of komt het omdat dit forum niet echt overzichtelijk is en topics "verloren" raken?

Misschien komt het omdat je een topic van een ander kaapt en je nog vrij nieuw bent en niemand je kent  ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

His Masters Voice

Quote from: Madhouse on December 28, 2011, 08:06:16
Misschien komt het omdat je een topic van een ander kaapt en je nog vrij nieuw bent en niemand je kent  ;)

Zou kunnen. Kapen vind ik dan weer een groot woord. Waarom een nieuw topic aanmaken als er al een vergelijkbaar topic bestaat? Net hoe je het bekijkt. Heb echt geprobeerd om een topic in mijn regio te vinden. Echter vind ik tot nu toe niet echt veel actieve M&G topics. En komt dit topic het dichtste bij. Misschien kijk ik er overheen? Als het is omdat niet veel mensen me nog kennen.... Tja dan heb je een punt en wat moet ik daar dan nog op zeggen?

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Madhouse

Veel mensen kennen elkaar hier persoonlijk op het forum (of hebben al een hele tijd contact met elkaar) en is er in een bepaalde band geïnvesteerd, dat maakt een M&G wat makkelijker. Ik ben zelf ook bij een aantal forum leden geweest en dat zijn mensen die ik echt al een hele poos ken. Bedoelde het niet verkeerd hoor maar M&G's zijn meestal een investering in elkaar.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

His Masters Voice

Quote from: Madhouse on December 28, 2011, 21:13:34
Veel mensen kennen elkaar hier persoonlijk op het forum (of hebben al een hele tijd contact met elkaar) en is er in een bepaalde band geïnvesteerd, dat maakt een M&G wat makkelijker. Ik ben zelf ook bij een aantal forum leden geweest en dat zijn mensen die ik echt al een hele poos ken. Bedoelde het niet verkeerd hoor maar M&G's zijn meestal een investering in elkaar.

Ja is ook wel begrijpelijk. Misschien als ik hier wat langer zit, vind ik wel gelijkgestemden in mijn regio ;)

Madhouse

Er wonen er genoeg in deze regio hoor  ;)

Maar gewoon meedoen aan het forum, dan komt de rest vanzelf!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

His Masters Voice


Joost_Bosmans

Als mijn set binnen is wil ik best een M&G. Woon zelf in Arnhem.

2x Focal 816w                           Marantz SR-6004
1x Focal 800 CC                         Marantz UD5005
2x Focal 806                              Samsung PS59D6910
1x BK XXLS200
2x Focal 816w                           Marantz SR-6005
1x Focal 800 CC                         Marantz UD5005
2x Focal 806v                            Samsung PS59D6910
1x BK XXLS200

marcelvandekamp

Ach ja, waarom ook niet. Ben weer actief na 4 jaar stilstand!

Regio Duiven.

Mijn set: speakers: Hyperion HPS 938
           versterker: Rogue Audio Tempest2
                   CDP: Audio analogue Meastro
                          wat siltech en DIY kabels.

Niet veel componenten, maar het klinkt lekker.
met vriendelijke groet,

marcel

Joost_Bosmans

Quote from: Joost_Bosmans on February  2, 2012, 10:11:10
Als mijn set binnen is wil ik best een M&G. Woon zelf in Arnhem.

De set is binnen en klinkt als een zonnetje
2x Focal 816w                           Marantz SR-6005
1x Focal 800 CC                         Marantz UD5005
2x Focal 806v                            Samsung PS59D6910
1x BK XXLS200