live weer op de background Ipad 2

Started by KIK, December 28, 2011, 11:14:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KIK

zoals de titel zegt ben ik eigelijk op zoek na een soort van htc sence achterground die het weer weergeeft..
dus als het regent dat je de regen ziet vallen op je scherm en als de zon schijnt dat er een zon straalt of zo iets...

als dit niet mogelijk is.. is het dan wel mogelijk om een bewegende (sneeuwende ) achtergrond te plaatsten of iets in die trant ?

Onkyo: TX-NR 809 Front: Jamo C809 Rear: C803 Center: C80Cen Subwoofer: TMA Twister 8000 TV: Samsung UE46D6500 Humax: 5200 Mac Mini 2014 late 2,8 Ghz NAS Synology DS3612 + 4GB Ram + 10x WDREDPRO 4TB

Martinus

jailbreaken en via cydia allerlei zaken installeren... zo heb ik zowel wm7 als android als achtergrond/template gehad. Ik vond het niets. Overigens als je op ios 5.0.1. zit, dan lukt het niet. Is geen JB beschikbaar.
............

KIK

ik zit op Ios 5.0.1 inderdaad maar ik was niet van plan me ipad en iphone te jailbreaken ik wil eigelijk weten of het in een of andere weer app mogelijk is om in te schakkelen dat hij het als achtergrond weergeeft..
of dat er een app is die gewoon daar voor zorgt..
Onkyo: TX-NR 809 Front: Jamo C809 Rear: C803 Center: C80Cen Subwoofer: TMA Twister 8000 TV: Samsung UE46D6500 Humax: 5200 Mac Mini 2014 late 2,8 Ghz NAS Synology DS3612 + 4GB Ram + 10x WDREDPRO 4TB

_ MarcelloW _

Nope, geen widgets (zo heet het) op de ipad..

Toch maar over naar android...

Ook ik support de zoek-functie! http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?action=search2

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

RonG

Idd geen widgets voor de Ipad, iets waarop ik hoopte van de update naar ios 5.
Het blijft het saaie oude interface helaas.

KIK

haha nee ga niet over op android daar hoef ik niet eens over na te denken ;)

maar dan houd het op als het niet mogelijk is :)
Onkyo: TX-NR 809 Front: Jamo C809 Rear: C803 Center: C80Cen Subwoofer: TMA Twister 8000 TV: Samsung UE46D6500 Humax: 5200 Mac Mini 2014 late 2,8 Ghz NAS Synology DS3612 + 4GB Ram + 10x WDREDPRO 4TB

jasjenl

Als android gebruiker kan ik je zeggen dat je aan dat soort animerende achtergronden niks mist: het ziet er misschien leuk uit maar het vertraagt merkbaar je hele systeem. Als je bijv. naar een andere page van je desktop bladert merk je dat alles veel stroever/schokkeriger gaat. Ik heb wel eens een tijdje met zo'n animated background gedraaid, zowel op mijn telefoon (galaxy S) als op mijn tablet (Asus Transformer) maar uiteindelijk toch altijd weer voor een gewone statische achtergrond gekozen omdat de leuke eyecandy niet opwoog tegen de achteruitgang in smoothness van het systeem (die onder android sowieso vaak al een stuk beroerder is dan onder iOS).
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5