powerstrip, nvidia & barco

Started by Lynxxx, May 20, 2002, 16:44:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lynxxx

Ik draai momenteel op 1024x768x60hz op een Barco D800 met een nvidia geforce kaartje... nu werkt die Barco alleen als ik negative sync aanlever, dus heb ik in powerstrip heel mooi 1024x768x60hzxnegxneg ingesteld.. alleen schakelt die resolutie met neg sync pas in als powerstrip eenmaal geladen is en ik handmatig dat schermpje open en op ok klik. Tot die tijd dus vrolijk geen beeld op mijn projector (en dus ok nie zichtbaar waar dat *&#*&!^ icoontje zich bevindt. iemand enig idee hoe ik dit oplos? wordt er een beetje moe van om telkens mijn monitor aan te moeten sluiten om mijn resoluties op orde te krijgen..




Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

J.A.F._Doorhof

#1
Als het goed is kun je powerstrip automatisch op laten starten bij windows, het duurt dan ongeveer een seconde of 4-5 en powerstrip springt naar je resolutie.

Wat je ook kunt doen is je H&V aan elkaar verbinden met een T-stuk, in sommige gevallen werkt dat ook.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

#2
Nog even over G-force vs Radeon.
Je licht opbrengst zal niet omhoog gaan, de Radeon staat echter wel bekend om de Gamma instellingen waarmee je eventueel meer detail in het zwart kan blootleggen.

Tevens is het kleuren palet van de Radeon net iets mooier dan met de Geforce. Verwacht geen dag en nacht verschil, maar er is wel degelijk verschil.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rob_Dingen

#3
Hoi

Kijk even of je ergens de optie composite sinc hebt en haal de laatste drivers die ondersteunen dat mischien
Maak gewoon met powerstrip de resolutie van 1440x960 48Hz vink neg sink aan en sla die op
Op het moment als je die selecteerd heeft die dus altijd neg sinc

Rob

SiR-ROUND

#4
Had ik ook...

Rightclick op het icoon in de tray, ga naar options en about, daar moet je autoload with windows aanvinken en dan komt de desktop wel op met inderdaad zoals Rob zegt de juiste config(negatieve sync).