Animocheck M&G dronebone cinema regio gent: datum voorgesteld einde januari

Started by dronebone, December 24, 2011, 14:32:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wanneer?

Zaterdag 28 januari 14:00
0 (0%)
Zondag   29 januari 14:00
0 (0%)

Total Members Voted: 0

Voting closed: December 27, 2011, 14:32:02

dronebone

In de week van kerst en nieuw is er bij ons e.v.t. de gelegenheid voor een M&G.

Ook al is HT één van mijn vele stielen praat ik graag eens bij: dit is ondertussen al jaren geleden dat we nog eens zo'n event gedaan hebben, destijds nog in een herenhuis in Gent voor wie het zich herinnert. Dat was toen bijna maandelijks maar deze social events zijn een beetje verloren gegaan. Ik mis het ondertussen wel.

Want wij zijn zelf filmfanaten en het is leuk om eens van idee te wisselen onder gelijkgestemden.

Wil je iets horen, breng je bestanden, cd's, sacd's, dvd's of blurays mee. Wij kunnen alle digitale dragers op de markt afspelen.
We zullen zelf eens snuffelen tussen onze demo's wat we leuk vinden.

We zullen ook wat uitleg geven hoe we onze cinema akoestisch geoptimaliseerd hebben met voornamelijk DIY zelfbouw materialen.

Gezien onze cinema compact is, kunnen we maximum met vier tegelijk plaatsnemen in de cinema, en het aantal deelnemers wil ik graag tot max 8 houden (dan zijn er twee groepjes).

Daarom deze poll: wat past het best voor jullie ? Graag ten laatste nu maandag je keuze, dan zullen we aangeven op basis van de opkomst wanneer we een M&G gaan houden.






Golden ears: pitch test results tonedeaf test results

VlisChris

Je bent er in ieder geval ruim op tijd bij met je oproep haha.
Ben benieuwd of er animo voor is. Genoeg mensen met een mening over je HT geloof ik, maar of die het ook aandurven daadwerkelijk bij je langs te komen?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

skyfox

Ik zou het leuk vinden om te komen, maar deze week gaat mij niet lukken (mede vanwege mijn verbouwplannen die ik wil kunnen afronden in de kerstvakantie). Ik stem graag voor een dag in januari of februari...  :smile:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

dronebone

Gaat deze week niet meer lukken ben ziek.

Anders ergens in jan of febr
Golden ears: pitch test results tonedeaf test results

dronebone

voila jullie hebben een maand om te beslissen of het zaterdag of zondag wordt :)
Golden ears: pitch test results tonedeaf test results

skyfox

Ik stem voor zaterdag, zondag heb ik al andere plannen.

Ik stuur je nog even PM voor wat verdere vragen.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Timvg

Is er al een M&G geweest ondertussen? Ik heb wel interesse, ik ben wekelijks in Gent te vinden.. Kan zeker en vast wat software meebrengen, zelfs hardware mits interesse en indien ik gepast vervoer kan vinden (heb een hele leuke (binnenkort zelfs twee leuke) subs staan voor zwaar filmgeweld)


Timvg

Aha, thanks AbZ! Ik had eigenlijk geen idee dat het om een handelszaak ging.. my bad :)

AbZ