LG voegt spraakbesturing toe aan Cinema 3D-tv's

Started by Multimediaknaller, December 21, 2011, 09:36:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


skoebiedoe

Bwa,moet dat echt????? (alléé voor een bepaalde groep mensen kan dit handig zijn wegens een handicap maar voor de rest zie ik daar niet echt een nut van.) ;)

Nosoforos

Ziet er een beetje uit als iets wat ze onder invloed van die roddels dat Siri overal in toegepast gaat worden maar d'r in hebben gestopt. Denk ook dat het niet veel zin heeft.

Kjelt

Ik vind het anders een hele mooie toepassing om op je tv te surfen, ik zie al die tv bezitters al met een toetsenbord op schoot zitten met hun google search entries :D

Nosoforos

Ik geloof ook wel dat het een leuke manier van bedienen kan worden, maar alleen als het op een Siri-achtige manier gaat. 'Volume omhoog' commando's zijn niet zo interessant en nuttig lijkt me. Het lijkt mij leuker als zo'n tv je bijvoorbeeld voorkeuren kent (op basis van kijkgedrag en ingegeven informatie) en dat je simpelweg zegt "is er iets leuks op tv?" en dat hij dan vanzelf een programma op zet dat je mogelijk interessant vindt. Dat soort dingen. Of dat hij dan gewoon eerlijk antwoordt "nee, niks" en uit blijft staan, da's natuurlijk het best  ;)

Shorty

Lijkt me reuze handig als je 'm naar een ander kanaal kunt vloeken als die #^%$@#%reclames beginnen.  :coffee:

VrGr,

Bart J.

Señor Sjon

Dit is toch vrij kansloos? Ik ben sneller met de toetsen op een afstandsbediening of via mijn telefoon dan een discussie met je tv voeren over naar welke input hij moet. Dat gemekker heb ik al met mijn carkit, laat staan met andere apparatuur in huis.
Front: 2x B&W 603 S3 | Center: B&W LCR 600 | Surround: 2x B&W 603 S3 | Rear: 2x B&W 601 S3 | Sub: BK Monolith DF
Receiver: Denon AVR-X2600H
TV: Panasonic TX-65VT30E