Mellow Sunday: lekkere luie Lounge

Started by Raphie, December 19, 2011, 09:22:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raphie

gisteren maar eens een minimal techno/lounge trackje gemaakt.
tevens te downloaden als VBR MP3

Mellow Sunday


JBL PRX Power!

snopper

#1
Kompliment. Lekker om te relaxen ....
Heb je daar meer van? Misschien eens naar lounge.fm (duitstalige zender uit oostenrijk) sturen waar dit soort muziek non-stop gedraaid wordt.

Snopper

Raphie

ThnX! ja, ben op dit moment een beetje op de mellow toer, heb een paar projectjes in deze stijl. zal eens linkje naar ze sturen kijken wat ze zeggen
JBL PRX Power!

Erik

Het ligt best redelijk in het gehoor als achtergrondmuziek. Maar verder wel een beetje saai, ik hoor 5 minuten hetzelfde deuntje wat eigenlijk nooit echt spannend wordt. Wel wat ups en downs, wat wisselingen, maar echt losbreken en je mee op reis nemen of laten dansen doet het niet.

Vergelijk jouw plaat nou eens met deze twee, hij en zij blijven ook niet hangen op één deuntje en kijk eens hoe zij dat aanpakken.

http://soundcloud.com/olivier-weiter/olivier-weiter-frisky-radio
http://soundcloud.com/missmelera/miss-melera-frisky-loves
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Jumping Jack

Je kan één track toch niet gaan vergelijken met mix-sets van een uur? Natuurlijk variëren die meer... Het is een ingetogen repetitief nummer, geen dansvloerbom of trance-anthem. Lekker laidback, nice and easy.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Erik

Ik heb ook bewust vergeleken met alleen de 1e vijf minuten van die track en daar was ook al veel meer afwisseling, het klinkt daar gewoon allemaal spannender.

Maar als Mellow wat tam en een beetje saai hoort te klinken heb ik niks gezegd.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

WickedGame

Wel okay track, word er nog niet helemaal wild van, maar zal nog eens aandachtig luisteren.

Over laidback gesproken deze meneer uit Ijsland timmert ook leuk aan de weg, al zit hij meer in de deephouse scene.