Miracle Wraps, hoe werkt het ?

Started by dronebone, December 14, 2011, 16:35:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

S@m

#250
Quote from: frank2 on March  9, 2012, 13:50:26
leg dan even de werking uit aangezien jij het wel weet

Lees je eens in voordat je blert...


Zomaar een citaat uit de eerste de beste link:

De apart ogende Wraps zijn volledig met de hand gemaakt van sterk rijstpapier en zijn gevuld met T T L geactiveerd poeder. Dit poeder is organisch en gifvrij

VlisChris

Tijden geleden is er een Japans(?) merk versterker op de markt gekomen die van binnen ook bijna niets had, maar wel een heel hoog prijskaartje.
Daar is op audio fora toen ook zo verdomde veel over te doen geweest. Dat kon niet, dat mocht niet, het was afzetterij en dat konden de internetters allemaal zelf veel beter (manier van solderen en in elkaar zetten leek vrij knullig te zijn).
Kan nu even niet op de naam komen. Maar de hetze toen en nu lijken in sommige opzichten redelijk veel op elkaar :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Nahpets

I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

frenske

Quote from: frank2 on March  9, 2012, 12:54:30
de prijs, 300 euro uitgeven voor een paar stukjes katoen is zelfs mij te gortig. (zou er 6 nodig hebben) en ook al zou dat dan iets uitmaken, denk ik dat een betere stroomkabel of stekker meer doet.
Wie zegt dat je er 6 nodig hebt?
Dat lang niet zeker. ;)

frenske

Quote from: frank2 on March  9, 2012, 12:54:30
de prijs, 300 euro uitgeven voor een paar stukjes katoen is zelfs mij te gortig. (zou er 6 nodig hebben) en ook al zou dat dan iets uitmaken, denk ik dat een betere stroomkabel of stekker meer doet.
Stukjes katoen wel met inhoud.

frenske

#255
Quote from: Raphie on March  9, 2012, 18:53:44
Volgens de fantatstische website is het altijd een verbetering  :devil:
Als je de juiste plaats kiest waar je ze plaatst dan klopt dat Raphie.

S@m

Quote from: frenske on March  9, 2012, 18:54:38
Stukjes katoen wel met inhoud.

De apart ogende Wraps zijn volledig met de hand gemaakt van sterk rijstpapier en zijn gevuld met T T L geactiveerd poeder. Dit poeder is organisch en gifvrij

De veters zijn van katoen... ;)

frenske

Quote from: S@m on March  9, 2012, 18:58:40
De apart ogende Wraps zijn volledig met de hand gemaakt van sterk rijstpapier en zijn gevuld met T T L geactiveerd poeder. Dit poeder is organisch en gifvrij

De veters zijn van katoen... ;)
Beste kerel doe verder geen moeite meer ze snappen er toch niets van.
Trouwens heb jij  ze geprobeert?

Perfectionist

Quote from: metheny on March  9, 2012, 19:49:32
Tjonge, tjonge wat zit er hier toch een paar vervelende en vooral kinderachtige mannetjes op dit forum en dan heb ik het nog niets eens over het niveau. ;)


Als je zo begint, maar vooral doorgaat dan zal je een heel kort forumleven hebben. Graag respect voor anderen, ondanks dat je het inhoudelijk niet met ze eens bent. Waarschuwing bij deze.
Een beter forum begint bij jezelf.

Perfectionist

Metheny heeft een afkoelperiode van 1 dag gekregen wegens negeren van waarschuwing.
Een beter forum begint bij jezelf.

S@m

Quote from: qinq on March  9, 2012, 20:33:08
Dit staat in technische en wetenschappelijke discussie. Misschien kan het beter verplaatst worden naar een ander subforum, dit slaat nergens op natuurlijk. Er is weinig wetenschappelijks te discussiëren over rijstpapiertjes.

Er zit ook iets in de rijstpapieren zakjes, google eens op toermalijn...

frenske

#261
Quote from: chansig on March 10, 2012, 07:56:30
Het is een wisselwerking....het is altijd een wisselwerking. Jij komt ook niet verder dan dat je het moet proberen. Ieder zijn stokpaardje.

Oh...bekritiseren van forumbeleid wordt niet zo op prijs gesteld...kan een directe ban opleveren.

Gr Hans
Zoals je misschien gelezen hebt zijn er drie verslagen geschreven.
Ik vindt het vrij normaal Hans dat voordat je iets begint te roepen eerst iets moet uitproberen,en dan je oordeel geven.
Dus wat moet ik verder nog vertellen?
Wat er inzit dat weet ik niet,hoe het er uitziet dat weet iedereen,hoe het geluid verbetert weten alleen diegene die het uitgeprobeert hebben.
Dus vertel jij mij maar wat ik nog meer moet vertellen ik weet het niet?

Groeten,
Frenske

Dirk

Quote from: frenske on March 10, 2012, 08:10:31
...hoe het werkt weet alleen diegene die het uitgeprobeert hebben.
Dus vertel jij mij maar wat ik nog meer moet vertellen ik weet het niet?
dan hoor ik graag van je hoe het werkt
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

frenske

Quote from: Dynky on March 10, 2012, 08:14:13
dan hoor ik graag van je hoe het werkt
Sorry heb de text aangepast.
Natuurlijk weet ik niet hoe het werkt?
Als ik dat wist dan had ik ze zelf op de markt gebracht.

Groeten

Raphie

#264
Quote from: frenske on March 10, 2012, 08:28:12
Sorry heb de text aangepast.
Natuurlijk weet ik niet hoe het werkt?
Als ik dat wist dan had ik ze zelf op de markt gebracht.

Groeten
ahh een spijtoptant, die nu z'n investering moet verantwoorden, zijn er veel van hier  :D
Maar serieus, hoeveel mensen gaan er nu in een rizla met veter geloven denk je. ? en dan ook nog het gaat erom wat "er in" zit...... er zit helemaal NIKS in....

Lees de titel van het topic nog eens na "hoe werkt het" dat kan niemand uitleggen want "het" werkt niet
JBL PRX Power!

Ejorne

Quote from: frenske on March 10, 2012, 07:40:25
Off topic
Perfectionist probeer mij eens duidelijk te maken wat Metheny verkeerd heeft gedaan?
Er wordt maar wat geroepen maar iets uit proberen doet men niet.
Naar mijn mening kun je pas meepraten als je de ervaring hebt of de Miracle Wraps wat doen of niets doen.

Met vriendelijke groet,
Frenske


Je mag hier roepen wat je wilt maar niet op de man spelen. Het zeggen van indirecte dingen en daarbij wel de ander proberen te kwetsen is tot kunst verheven door de hantering van deze regel. Je mag niet zeggen; Jij bent een domme sukkel. Je mag volgens de wet van vrije meningsuiting wel zeggen; Ik vind jou een domme sukkel. Echter hier mag dat ook niet omdat dat opgemerkt kan worden als op de man spelen. Iets als; Iedereen die dit geloofd lijkt mij de meest domme sukkel ooit mag dan weer wel.  

Op zich is het in bepaalde delen van het forum wel verziekend. Echter je hoeft je natuulijk niet op elk deel van het forum te bevinden. Het forum is zo ingedeeld dat je van de ratdraaiers geen last hoeft te hebben, je kunt ze uit de weg gaan en/of ze zijn de mond gesnoerd in die andere forumdelen. Op zich wel prettig dat deze uitweg er is. Vroeger op school was je overgeleverd aan jezelf. Er werd het bloed onder de nagels vandaan gehaald met irritant gepest totdat je het zat was en een flinke beuk als antwoord gaf. Dat leverde dan wel meteen een schorsing op en de zieke geesten lachten zich een breuk. Gelukkig krijgen deze 'geesten' hier zelf ook een ban wanneer ze lopen te plagen maar hier in dit wetenschappelijke forumdeel hebben ze een soort vrijbrief. Het is voor sommige een uitdaging om niet op de man terug te reageren wanneer ze indirect tot onder de grond afgezeken worden. Dus, probeer dezelfde tactiek of ga naar een ander forumdeel is mijn advies.

;)

blue-eyes

Quote from: chansig on March 10, 2012, 07:56:30
Het is een wisselwerking....het is altijd een wisselwerking. Jij komt ook niet verder dan dat je het moet proberen. Ieder zijn stokpaardje.

Oh...bekritiseren van forumbeleid wordt niet zo op prijs gesteld...kan een directe ban opleveren.

Gr Hans

Als jij dat NETJES doet is dat geen probleem......... probleem is dat er altijd direct met grote woorden gesproken wordt.......
En daar hou ik niet van.
Dan is de zaak an sich voor mij al niet meer van belang, ik laat me niet uitschelden. Dus ja, dan volgt vaak een ban.
Verder is het beleid bij geschillen dit via de PM te doen, niet in het topic, etc.

That simple.

@iedereen: on topic.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

chansig

Oke...ik dacht dat het beleid juist heel streng was geworden. Ws weer verkeerd gelezen.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

blue-eyes

Ik heb niet de beleving dat het zo is, mocht je dat wel hebben hoor ik dat graag.
Imo is het normaal dat je ook de "leiding" toetst, etc. Niets mis mee, randvoorwaardelijk.

Maar zoals gezegd, schelden, etc. gaat de knop om!



Ik heb net rigoreus geschoond, maar ben na 40 berichten verwijderd te hebben maar gestopt. Graag on topic of wegblijven. De humor hebben we nu wel gehad en kan vervolgd worden in de afterhours sectie.



Ik laat het topic nu lopen, geen waarschuwingen meer. Topic gaat direct op slot mocht het of topic gaan.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

verschuif het topic dan maar sowieso naar afterhours, het is namelijk geen serieus product en wekt alleen maar lachers in de hand....
JBL PRX Power!

frank2

Quote from: frenske on March 10, 2012, 08:10:31
Zoals je misschien gelezen hebt zijn er drie verslagen geschreven.
Ik vindt het vrij normaal Hans dat voordat je iets begint te roepen eerst iets moet uitproberen,en dan je oordeel geven.
Dus wat moet ik verder nog vertellen?
Wat er inzit dat weet ik niet,hoe het er uitziet dat weet iedereen,hoe het geluid verbetert weten alleen diegene die het uitgeprobeert hebben.
Dus vertel jij mij maar wat ik nog meer moet vertellen ik weet het niet?

Groeten,
Frenske


Ik geloof je dat het iets doet, schoner geluid las ik ergens. Maar voor 16 euro koop je een aparte aardpen en sluit je daar je aarde v.d. aparte audiogroep op aan, geeft ook een schoner geluid. (dit is wel serieus bedoeld). Dan ben je voor 16 euro klaar. Het probleem is dat de prijsverhouding dusdanig is dat er maar weinig mensen het zullen proberen. Tuurlijk je mag ze terug doen, maar stel je probeert het, je hoort een (klein) positief nuance verschil, hetzelfde bijvoorbeeld als een interlink wissel van merk a naar merk b, dat soort verschillen dus maximaal, is dat zoveel geld waard? 50 eur p/st. Voor mij gewoonweg niet, het is te duur en voor 50 euro kan ik beter een betere stekker kopen aan mijn stroomdraad zetten en ik heb een waarschijnlijk een groter verschil.

Ik zal het dus niet proberen, prijs/kwaliteitsverhouding is bij dit product geheel zoek.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

EJ

T T L geactiveerd poeder. T T L rebalancing function. Wat is dat? Het klinkt mij ernstig als marketing mumbo jumbo in de oren. Wie weet het?

Even verder bladeren versterkt mijn gevoel:

Quote
The T T L technique, which is a scientific formula in a revolutionary application. The main feature is the rebalancing on sub molecular level. This improves the conductivity and the signal becomes more clean. You will hear this!

Sorry, maar dit wil er toch echt niet in bij mij. Een wetenschappelijke formule als techniek in een revolutionaire toepassing. Met deze claims zou de verbetering in de conductiviteit toch echt meetbaar moeten zijn. Doorredenerend: waarom verbetert ueberhaupt de geluidskwaliteit als de de kabel beter gaat geleiden? Dan kun je ook een betere geleider nemen.

Waarom zijn deze miracle wraps niet aan een energieleverancier verkocht, die hebben echt heel veel baat bij betere geleiding (lagere weerstand, dus hoger rendement van het electriciteitsnet).

Ik denk dat ik de antwoorden daarop wel kan raden...

S@m

Quote from: frank2 on March 10, 2012, 09:39:48

Ik geloof je dat het iets doet, schoner geluid las ik ergens. Maar voor 16 euro koop je een aparte aardpen en sluit je daar je aarde v.d. aparte audiogroep op aan, geeft ook een schoner geluid. (dit is wel serieus bedoeld). Dan ben je voor 16 euro klaar. Het probleem is dat de prijsverhouding dusdanig is dat er maar weinig mensen het zullen proberen. Tuurlijk je mag ze terug doen, maar stel je probeert het, je hoort een (klein) positief nuance verschil, hetzelfde bijvoorbeeld als een interlink wissel van merk a naar merk b, dat soort verschillen dus maximaal, is dat zoveel geld waard? 50 eur p/st. Voor mij gewoonweg niet, het is te duur en voor 50 euro kan ik beter een betere stekker kopen aan mijn stroomdraad zetten en ik heb een waarschijnlijk een groter verschil.

Ik zal het dus niet proberen, prijs/kwaliteitsverhouding is bij dit product geheel zoek.

En jij denkt dat een aardpen op de juiste manier 'slaan' eenvoudig is en maar €16,- kost en dan ook nog eens per definitie een verbetering oplevert?

Daarbij denk je (weer) van alles, maar probeer het nou eerst eens uit voordat je een stekker vergelijkt met van alles en nog wat...

frank2

nee dat denk ik niet dat weet ik zeker, een aardpen kost 16 euro en ik heb bewijzen dat het beter klinkt, dus ik denk dat niet, ik weet dat zeker, bovendien is dat weer wat anders dan de wraps.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

Dirk

Quote from: frank2 on March 10, 2012, 09:48:59
nee dat denk ik niet dat weet ik zeker, een aardpen kost 16 euro en ik heb bewijzen dat het beter klinkt, dus ik denk dat niet, ik weet dat zeker, bovendien is dat weer wat anders dan de wraps.
het is idd wat heel anders, laat ons dat voorop stellen.
maar je vergelijking is behoorlijk mank, je verliest immers een klein detail uit het oog ; je aardpen (van 16€ :eh:) werkt niet als je hem niet correct installeert (cq "slaat"), wat van de miracle wraps wel wordt gezegd ; rond je stekkers doen en klaar. dus 50€ is de totaalkost in dat geval.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea