Werken in de cloud.

Gestart door BernHardN, december 2, 2011, 20:06:40

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BernHardN

Wie van jullie of jullie bedrijf werken al in de cloud of volgens het Nieuwe Werken.

Ons bedrijf gaat hier langzaam over op het is nu al de post die centraal binnen komt die wordt nu ingescand en via een op maat gemaakte sharepoint gestuurd.
en ons nieuwe kantoor wordt een "live showroom" voor het nieuwe werken.

hoe zit dat bij jullie?

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Madhouse

#1
Wij werken er gedeeltelijk al mee. We hebben (zijn nu aan het bouwen) een cloud omgeving met applicaties en office en ons nieuwe kantoor word volgend jaar opgeleverd en helemaal conform het nieuwe werken ingericht. Qua beheer is er niet zoveel aan maar voor de gebruiker werkt het des te makkelijker. Zelf werk ik niet in de cloud omdat ik alles lokaal nodig heb. Wij hebben nog 2 netwerken er naast liggen (worden langzamerhand afgebouwd) en die beheren we ook nog. Ik doe infrabeheer en telefonie (IP) beheer en ondersteuning voor de cloud omgeving, daarnaast configuration management en problem management en wat applicatiebeheer. Kortom een it-er van alle markten thuis  :D

Onze buitendienst medewerkers kunnen straks met enkel een iPad en een internet verbinding op pad!

Edit: Wij hebben ook al een Sharepoint 2010 omgeving (echt super) en daarnaast word straks ook al onze post digitaal gedaan!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub