Denon PMA-1500R laten maken?

Started by WilcoL, November 28, 2011, 22:10:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

WilcoL

Goede avond,

Ik open dit tpoic voor een vriend van me. Hij bezit al jaren een Denon PMA-1500R versterker, maar nu is één van de 2 kanalen er mee op gehouden. ik heb het apparaat niet zelf gezien & gehoord, maar hij heeft de speakers al even omgewisseld en één kanaal is dus echt stuk. Ook met een koptelefoon komt er speelt de amp slechts over één kanaal.

Nu is de vraag; loont het de moeite om deze fraaie versterker te laten maken? Subvragen zijn uiteraard: wat zou dit ruwweg gaan kosten en weet iemand wellicht een goed adresje om deze reparatie eventueel uit te laten voeren?

Het gaat dus om deze amp:



Ik hoop dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen... Alvast bedankt,

Vriendelijke groeten, Wilco
@Woonkamer 1: Epson TW7300 - Kingpin TAB240 - Panasonic 50GT60 - Denon AVR-X4300 - Denon DBT-1713UD - Tannoy Revolution Signature DC6, DC6LCR & DC4 - JL Audio 12w3v3 (2x) @ Hypex DS4.0 (2x) - Technics SLQD33 & Grado Prestige Red - Dune Solo 4k – Nvidia Shield - Synology NAS
@Woonkamer 2: Denon RCD-N10 - Tannoy Arena - Tannoy TS500
@Car: Pioneer z9200DAB - Morel - Phase Linear

twani

Ik zou zeggen als het maar ruim ónder de 200 blijft want de PMA 1500AE`s (de veel latere opvolger van dit model) gaan inmiddels voor zo rond de 350 a 400 van de hand..............

Franck846