Als je de MacMini al klein vond... het kan nog heel veel kleiner

Started by Erik, November 19, 2011, 16:26:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

sr7000

Nice! Vraag me af hoe lang het nog duurt, voor ze een pc in een horloge kunnen inbouwen  :pompom:

Former member 78

Ik zie het al voor me: schat, heb jij mijn computer gezien? Kan hem nergens vinden!

Nosoforos


Raphie

ja hallo.... is een smartphone in een USB stick, PC is wel ZWAAR overdreven
JBL PRX Power!

sr7000

Quote from: Nosoforos on November 19, 2011, 17:36:55
Zoiets? 't Is een begin  :) : http://live.imwatch.it/
Begint er al op te lijken inderdaad.  :clapping: Maar je mag het pas een horloge noemen als de batterij een jaar mee gaat ;)
Wel mooi om te zien, dat ze het al wel proberen :)

Erik

Quote from: Raphie on November 19, 2011, 17:38:24
ja hallo.... is een smartphone in een USB stick, PC is wel ZWAAR overdreven
Vergis je niet er draait een volwaardig OS op en mobo's van mobieltjes zijn met hun dedicated chips zijn vaak super efficiënte beestjes vergeleken met pc's of nettops.
Kijk blurays moet je er niet mee gaan downloaden, maar internetten, mailen en andere lichte taken moeten geen probleem zijn, als je er ook nog een film op kan afkijken heb je helemaal een mooi ding. En dit is nog maar versie 1!
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Cyrus·

Groeten,
Edwin

westham

inmiddels zijn we een jaar verder en er zijn nu ook al mini pc's met een dual core processor.
heeft iemand al zo'n android stick in zijn bezit?
en hoe werkt ie...

jantje112

Op tweakers staat genoeg aan ervarigen. Werken prima, rekenkracht van een gemiddelde tablet