Marantz CD 10 snaartjes cd-lade

Started by Hanky Panky, November 13, 2011, 23:10:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanky Panky

Heeft iemand een tip voor me waar ik een setje snaartjes voor mijn CD10 kan aanschaffen? De lade wil niet meer open of dicht. Hij had al een tijdje nukken maar deed het met een beetje hulp nog wel. Maar nu dus nada. Tech-tips op het i-net vertellen mij dat de aandrijfsnaartjes zijn geknapt, uitgelubberd, uitgedroogd etc etc.

Mezelf een beetje handigheid toedichtend zou me een vervang klusje nog wel lukken  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

BernHardN

Op Ebay worden deze tot in den treure aangeboden.....

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Hanky Panky

Quote from: BernHardN on November 14, 2011, 07:07:17
Op Ebay worden deze tot in den treure aangeboden.....

Ik zag idd 3 aanbieders, gelijk maar een setje besteld. Zitten er ook gelijk 2 voor het loopwerk bij. Goede tip  :worship:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Hanky Panky

Er worden overigens pittige prijzen verlangd voor een CD 10 in goede conditie (zoals die van mij na de snaarvervanging  :)). Valt me niet tegen, is mijn Tank een goede investering gebleken.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Hanky Panky

Zo, vandaag de klus maar eens ter hand genomen. Gelukkig ben ik anders wat vlotter  :D

De snaartjes vd lade hingen letterlijk in een boogje omlaag, hoogste tijd dus. De snaren vd leeséénheid voelden nog lekker strak dus die heb ik laten zitten mede omdat ik de speler dan nog veel verder uit elkaar had moeten halen  :angel:
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000