{tv advies} Welke vanaf 55" LCD - Plasma

Started by Martinus, November 13, 2011, 17:15:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martinus

Inmiddels kijk ik al maanden naar een nieuwe TV. Reden: ik wil groter en dat 3d vink wel grappig, geen must.

Nu zie ik hier opt forum de volgende tvs, de rest heb ik geen idee van.

Plasma:
LG 60PZ950
Pana 55VT30
Samsung 59D7000

LCD:
Samsung 55D8000
Samsung 55D7000 (zelfde als 8000? maar ander randje?)
Sony 55HX920 of NX720

Heb in de winkel al veel gezien, dat voegt vaak weinig toe. Of te veel licht, of slecht afgesteld? of heel verkeerd verkoop praatje.

Zijn er mensen die hier een van deze tvs hebben en daar iets over willen delen? Heel mss kan ik eens komen kijken?

Waar kom je vandaan? Een Pio 5090. Is niet meer heilig voor me.... wel meer dan een goede TV  O0
............

painore

Je kan ook eens aan een projector denken, groot scherm, mooie kwaliteit, 3D, etc.
Tannoy Mercury F3, Tannoy MR B/eye, Tannoy MC B/eye, Onkyo TX-SR608, Klipsch SUB-10, InFocus X9, 80" 16:9 Kingpin scherm

LP collectie: http://www.discogs.com/collection?user=Painore

Martinus

Quote from: painore on November 13, 2011, 17:42:58
Je kan ook eens aan een projector denken, groot scherm, mooie kwaliteit, 3D, etc.

ik heb daar het gevoel, dat je dat niet ff makkelijk aanzet voor bv journaal of iets anders kort.
............

modde239

Ik heb zelf een aantal maanden de LG 60PZ950 en ben er erg tevreden mee....beeld wordt steeds beter.....laatst 2 nieuwe updates gehad en de 3D is echt mooi geworden....toen ik hem net had zag je bij donkeren beelden dat het beeld flikkerde......dat is nu opgelost.....
De tv ziet er mooi uit dun en strak en werd tot mijn verbazing geleverd met 1 3D bril, 1 wifi dongel en 1 motion remote...
Voor de prijs is dit de mooiste tv die je kunt kopen.....tevens hebben de concurenten zoals Panasonic en Samsung een aantal problemen welke LG niet heeft....google maar eens en dan lees je welke problemen ik bedoel.....
Lees trouwens ook even de problemen met de Led tv's die zijn ook niet best....

Suc 6 met je keuze.....

Martinus

Quote from: modde239 on November 14, 2011, 11:57:40
Ik heb zelf een aantal maanden de LG 60PZ950 en ben er erg tevreden mee....beeld wordt steeds beter.....laatst 2 nieuwe updates gehad en de 3D is echt mooi geworden....toen ik hem net had zag je bij donkeren beelden dat het beeld flikkerde......dat is nu opgelost.....
De tv ziet er mooi uit dun en strak en werd tot mijn verbazing geleverd met 1 3D bril, 1 wifi dongel en 1 motion remote...
Voor de prijs is dit de mooiste tv die je kunt kopen.....tevens hebben de concurenten zoals Panasonic en Samsung een aantal problemen welke LG niet heeft....google maar eens en dan lees je welke problemen ik bedoel.....
Lees trouwens ook even de problemen met de Led tv's die zijn ook niet best....
Suc 6 met je keuze.....

over die twijfel ik al lange tijd. Probleem met review en zoeken is, dat je vaak alleen de negatiever dingen zwaar overbelicht ziet. Iemand die tevreden is, post dat minder makkelijk lijkt het. Bv die Sony hx920 is wel bekroont tot beste tv van dit seizoen.... anderen zijn weer minder tevree. De Lg kost overigens wel weinig.... (vergeleken, blijft veel voor veel mensen)
............

skank1

HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Martinus

Quote from: skank1 on November 14, 2011, 13:37:10
de nieuwe lg nano led?

die komt toch pas na CES Las Vegas?

edit: als je overigens leest wat voor een flater ze de eerste editie hebben gemaakt, maakt dat me huiverig.
............

Sand

nano led van LG is de 55lw9800
is nog niet heel lang uit, dus nog niet op veel plaatsen te zien volgens mij

christa

ik heb zelf de 64inch 8000 plasma van samsung en vind hem toppie
ik heb ook de 46inch nx720 en vind dat voor een led ook een zeer goede tv.ik heb hier ook de d7000 led van samsung gehad die is eerst omgeruild voor een ander maar de nieuwe versie led van samsung heeft zoveel last van blacklight bleeding dat ik hem weer heb laten ophalen en vervangen voor de nx720 die ik een stuk beter vind
wat ik niet verwacht had van de nx dat je overdag zelfs prima beeld hebt,ondanks de glasplaat
groetjes christa
sony 52w3000,samsung 64inch8000 samsung plasma,51d8000.samsung 40c550 lcd
dune mediaplayer
xbox360
ps3 logitech z5500

skank1

Quote from: Sand on November 15, 2011, 21:42:04
nano led van LG is de 55lw9800
is nog niet heel lang uit, dus nog niet op veel plaatsen te zien volgens mij

klopt ! Martinus heeft het over een andere
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii