Transformers 3 : beste geluid/beeldkwaliteit van alle films tot nu toe?

Started by GPO, November 13, 2011, 16:22:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GPO

 :devil: :devil: :devil:

Gisteren Transformers 3 gezien.

Wat een prachtige soundtrack: bruut maar ook mooi/strak gemixte LFE effecten en veel surround gebruik. Verder is ook de beeldkwaliteit erg mooi met heel veel detail in de robots.

Verhaal is natuurlijk wat dunnetjes, maar daarvoor koop/huur/download je niet zulke films....  O0

GPO
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

Raphie

JBL PRX Power!

Rob Eric Blank


mradem

Ik heb me best vermaakt met de film. Hoop mensen hoor je over het verhaal klagen maar dat is volgens mij niet veel anders als de voorgaande. De actie maakt het voor mij meer dan goed.

Beeld en geluid zijn super.

LocoJ

The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0



morca

Geluid ben ik het niet helemaal mee eens,teveel alleen ultralaag ipv een vlakkere afmixing,dat zorgt toch voor een mooie filmervaring die meer in balans is.
Hij is lekker ,ik was er ook van onder de indruk de eerste keer,maar kwa totaal geluidsbeeld donderen een paar andere film,s iets mooier harder en gedetaileerder hier.

Zer0K3wL

Quote from: morca on February 28, 2012, 22:10:22
Geluid ben ik het niet helemaal mee eens,teveel alleen ultralaag ipv een vlakkere afmixing,dat zorgt toch voor een mooie filmervaring die meer in balans is.
Hij is lekker ,ik was er ook van onder de indruk de eerste keer,maar kwa totaal geluidsbeeld donderen een paar andere film,s iets mooier harder en gedetaileerder hier.

Hmmmm geen last van :P
Zijn je speakers mischien niet al te helder ingestelt ?

morca

Dat laag wat ik bedoel heeft jouw type SVS moeite mee  :P

Nee zonder dollen,ik heb speciaal een bandpass voor zulke ultra freq die menig woofer niet weergeeft.
In samenwerking met een gesloten sub,geeft dat een zeer leuk subsysteem.
Dus denk dat jij wat mist ............................  :clapping:

yorkie13

Denk dat deze T3 toch wel een topper is wat laag betreft.

Zowel de SVS als de  M+ worden aardig aan het werk gezet  8)

Denk overigens dat een bandpass voor LFE niet ver genoeg doorloopt en te snel afvalt in het laag.

LFE bevat meer laag dan tot 80 hz.Maar daar heb je de andere subwoofers voor  :D

morca

Quote from: RA SUBS on July 21, 2012, 19:22:51
Denk dat deze T3 toch wel een topper is wat laag betreft.

Zowel de SVS als de  M+ worden aardig aan het werk gezet  8)

Denk overigens dat een bandpass voor LFE niet ver genoeg doorloopt en te snel afvalt in het laag.

LFE bevat meer laag dan tot 80 hz.Maar daar heb je de andere subwoofers voor  :D
Je denk teveel  :P

En bij mij klinkt niks aardig,alleen verpletterd bruut laag.............. wat jij denkt te missen bij mij.  :)

Aparte aanname ,aangezien jij me set nog nooit gehoord hebt.

Anyway ...ik ga nog een filmpje kijken op me nieuwe Dune.

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers


yorkie13

ja spannend weer.
Goed lezen is ook een vak, ik doelde met de andere subwoofers om waar de bandpass stopt
dit aan te vullen met de andere JL"""""""""""""""""""""s.









morca

Quote from: RA SUBS on July 22, 2012, 16:47:55
ik doelde met de andere subwoofers om waar de bandpass stopt
dit aan te vullen met de andere JL"""""""""""""""""""""s.
Dat had ik best door dat je op de aanvulling vd gesloten doos doelde.

Maar ik heb het niet over bandpass,als ik mijn sub,s aanhaal.Dat doet u RA  :D
het is een samenwerkend systeem wat ik niet los zie van elkaar,alleen met inregelen wel  ;)