3D voor of achter het scherm

Started by Erik, November 7, 2011, 00:55:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Van de week eens bij MM gekeken. Eerste scherm had wel 3d maar achter het scherm en werd er niet warm of koud van.
Tweede scherm zwommen de vissen voor het scherm voor je langs, dat was geweldig.

Wat bepaald eigenlijk of iets voor of achter het scherm plaatsvind?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Zoveel 3D gebruikers en niemand die het weet?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Mavel

Dit ligt aan de 3d film. Ik heb films gezien die wel naar voren komen en films die alleen maar diepte vanaf het het scherm naar binnen weergeven. Dit zijn verschillende manieren van filmen. Bijv de film Alpha en Omega is alleen in de diepte. How to train your dragon daar in tegen heeft veel 3d "voor het scherm.."

jaco

In het scherm is minder hoofdpijn dan voor het scherm.

Dat is voor zover de theorie gaat, er komen nu reacties van mensen die er geen last van hebben..
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

evilniek

Quote from: jaco on November  9, 2011, 11:06:48
In het scherm is minder hoofdpijn dan voor het scherm.

Dat is voor zover de theorie gaat, er komen nu reacties van mensen die er geen last van hebben..

Ik heb nergens last van. :D Ik kijk wel liever 3D op m'n PJ, TV vindt ik wat onrustiger. Wat betreft 3D in, of voor het scherm, een beetje goeie 3D film maakt subtiel gebruik van, bvb pop-out, pop-in effecten. Wat ik echt een gave film vindt is Rio 3D, best veel pop-up momenten, aanrader, imho.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

Perely2005

Hallo
Ik kan je wel vertellen dat de beste 3D film voor demo te gebruiken om te bepalen welke beamer gaat kopen is de
Animatie film van Sammy adventures 3D alles is verbluffend, een must dvd om te hebben! 3D de hele film , het komt gewoon de kamer binnen! Ik heb een 3D blue ray speler van LG. Een Acer x1161p een optoma 3D xl converter plus vier zd 201 3D brillen en doet het mooi, ik wil alleen nog een ander betere beamer, en dat word goed zoeken, want mijn vader heeft een optoma HD67N 3D ready, maar ik vind dat de weergave scherper is en alles beter, maar de 3D beelden bij deze film lijkt meer diepte te krijgen, in plaats van eruitkomen, dus het ligt ook aan de beamer of de beelden voor of achter, lijkt mij

Logix

Ik heb wel het idee dat bij Sammy adventures soms stukken niet geheel kloppen kwa 3D, met name aan de zijkant van het beeld.