hcc!digital wat zielig

Started by Erik, November 6, 2011, 14:46:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

donaldk

Hij had een paar jaar geleden een flink klooster of landgoed gekocht in Duitsland, een meditatie resort of zo. Weet niet of ie dat pand aan de Weesperstraat huurde, anders heeft dat ongetwijfeld ook aardig wat opgebracht. Maar hij kreeg nog geld naar aanleiding van de verkoop van BCE, stond vorig jaar in het Parool toen het faillisement aangevraagd werd door de nieuwe eigenaar.

Bachiaan


Pfff, eerste reply, en dan ook nog over computers. :blush:

Zelf ook jaren naar de HCC beurs geweest, maar ook al jaren niet meer, Ha.
Met de opkomst van de internet store's is de HCC ook steeds minder in trek geworden, koopjes jagers doen het nu on-line.
Ook hun blad is echt beroerd geworden, het formaat is bovengemiddeld groot, en qua inhoud springen ze er zeker niet meer uit.
Hadden ze vroeger nog veel hardware nieuwtjes, en fatsoenlijke reviews, tegenwoordig verzanden, ze steeds maar weer in het zelfde verhaaltje
hoe je windows moet tweaken, verbeteren, etc.
Gelukkig zijn er tegenwoordig betere alternatieven.

KillerbeeNL

Quote from: Melbury on November  7, 2011, 00:20:45
ALS hij er wel was, dan had je hem zeker gezien.
(of is hij inmiddels 100 kilo afgevallen?  ;)  )

Ik ging vroeger in Beuningen wel eens Amiga spullen halen bij hem.

+1.

Wat een tijd was dat A500-A600 en tot slot een A1200 met 26mhz powerdinges (?) 4mb geheugen uitbreiding

Eerste (?) amiga 3D game was toen een feit ...ALIËN BREED......Vet !!!
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

Melbury

QuoteWat een tijd was dat A500-A600 en tot slot een A1200 met 26mhz powerdinges (?) 4mb geheugen uitbreiding
Eerste (?) amiga 3D game was toen een feit ...ALIËN BREED......Vet !!!

Via MSX-1 MSX-2 bij Amiga 500 uitgekomen. Zoveel goede games, vooral van Psygnosis, teveel om op te noemen.
floppys floppys en nog eens...schakelaartje erin om van de externe 5 1/4 op te kunnen starten, leuke tijd.
Battle Squadron vond ik een geweldige shooter.

(en ik heb bijna alles nog, komende zaterdag 'krijg' ik mijn eerste MSX2+, voor de verzameling.  :pompom:  )

Erik

Shooters zijn nog steeds onverslaanbaar op een amiga, die blijf je spelen, had er vroeger diverse, zo'n playfield wat onder je doorscrollt en maar blijven proberen verder te komen desnoods met cheats ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

KillerbeeNL

Quote from: Melbury on November 17, 2011, 16:59:33Via MSX-1 MSX-2 bij Amiga 500 uitgekomen. Zoveel goede games, vooral van Psygnosis, teveel om op te noemen.
floppys floppys en nog eens...schakelaartje erin om van de externe 5 1/4 op te kunnen starten, leuke tijd.
Battle Squadron vond ik een geweldige shooter.

(en ik heb bijna alles nog, komende zaterdag 'krijg' ik mijn eerste MSX2+, voor de verzameling.  :pompom:  )

psygnosis inderdaad !! hou op ik krijg heimwee...
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)