speakertjes voor direct op de tv aan te sluiten

Started by jeroenskie, November 11, 2003, 22:54:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeroenskie

Ik zoek spekertjes van goede kwaliteit die ik direct op de tv kan aansluiten ,de tv geeft maar 2x 12 watt dit is niet veel dat weet ik.

Zou ik daar bevoorbeeld een paar eitjes van KEF op kunnen zetten ?
Misschien heeft iemand anders ooit een klein speakertje gehoord die het fantastisch doet ?

Ik hoor graag van jullie

vr gr jeroenskie

lucien

Hoi, misschien is dit een tip, ik heb bij conrad die klein zwarte surround speakers gekocht je kan ze los kopen.
Ik heb er 3, 1 links 1 rechts en 1 onder de tvkast.

werkt bij mij prima..

succes ;D

BOUBOU

Heeey Jeroenskie,

passen deze niet op de plasma? http://www.anthonygallo.co.uk/adiva.html
ze zagen er net zo mooi uit. :D

Gr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

jeroenskie

klopt :D heb ze 1 dag na dit topic gekocht ;)

Dank .

Ze klinken trouwens ongeloofelijk mooi , begin te twijfelen over de rest van de speakers.

Mischien is alles A 'Gallo ook wel HEEEEEEl mooi ???

nou wie weet wordt deze stap in de gallo richting nog vervolgd.

vr gr jeroen

BOUBOU

Ik ben benieuwd,
Ik zit er nu ook hard over te denken om deze speakertjes voor in mijn slaapkamer aan het plafond aan te schaffen.

eindelijk eens speakers die gemaakt zijn om op te hangen.

Gr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

jeroenskie

Quote from: BOUBOU on November 16, 2003, 17:33:38
Ik ben benieuwd,
Ik zit er nu ook hard over te denken om deze speakertjes voor in mijn slaapkamer aan het plafond aan te schaffen.

eindelijk eens speakers die gemaakt zijn om op te hangen.

Gr. BOUBOU

Bou Bou ,ik heb een zeer rogoreuse stap gemaakt en dat is de volgende.

De Gallo's klonken goed ,maar moeten in alle gevallen worden aangevuld door een goede sub .
Een erg goede sub is in dat geval een mps 150 van Gallo.

Helaas kost deze 900 euro en is best een hoop geld.

Aangezien ik de Gallo's had gekocht voor de komende Plasma(zitten geen speakers bij ) dacht ik dat dit een soort oplossing zou zijn .
Ik zou er vervolgens een sub bijkopen en klaar is kees.

Nu heb ik er nooit aan gedacht dat er op mijn Arcam een volume limiet instelbaar was ( de reden dat ik niet over de stereo wilde was dat ik dan mijn AB aan mijn dochter moest geven en dat ze de speakers zou doen ontploffen ).
POuntje bijpaaltje heb ik dus de Gallo's voor piet snot gekocht .

Gelukkig mag ik ze terug brengen :clapper:

Met veel dank aan dealer !!!!!

Het gallo avontuur was dus kort maar krachtig.

Zeker een heeeeel mooie speaker maar alleen met een goed bijpassende "prijzige" sub.

vr gr jeroen

BOUBOU

Voor mijn slaapkamer heb ik niet perse een sub nodig....en mocht het toch zo zijn kan ik neem ik aan er ook wel een goedkopere sub van een ander merk op aansluiten, om die vervolgens onder het bed weg te werken.
De slaapkamer is toch niet al te groot. :-X


Mag ik weten bij welke dealer jij de speakertjes aangeschaft hebt?

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub