Livingroom van Edwinvh (Upgrade Denon AVR-4520)

Started by edwinvh, October 26, 2011, 13:30:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

edwinvh

#25
Net nog maar even een BEHRINGER XENYX 502 besteld (komt morgen binnen).
Dit omdat mijn BEHRINGER fantoom voeding geen gain knop heeft.
Dit werkt in REW toch wel iets lekkerder.

HTip

#26
Zo zeg, je hebt de smaak van het meten goed te pakken. Ga je een soms een huis-aan-huis service beginnen? :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

edwinvh

Quote from: HTip on October 27, 2011, 21:54:22
Zo zeg, je hebt de smaak van het meten goed te pakken. Ga je een soms een huis-aan-huis service beginnen? :D

Ik zeg maar zo, meten is weten  ;)


FeaR1986

Mooie setup, combinatie Focal en Denon zie je toch redelijk vaak voorbij komen  :smile:
Welk TV-meubel is dat overigens? Zo op het oog lijkt het alsof je Denon AVR-4810 er helemaal in past en dat is iets wat ik ook zoek. Zeker in combinatie met zes vakken.
Focal Chorus 826W - 816W - CC800W | Velodyne SPL-1200 Ultra | Denon AVR-4520 (pre/pro) | Emotiva XPA-2 - XPA-5 | LG OLED77G1RLA | QNAP TS-469 Pro | Nvidia Shield TV Pro | Logitech Squeezebox Touch | Sony PS5 | Microsoft XBox Series X | ViaBlue X25 | Audioquest Forest + Chocolate HDMI | Van den Hul The Magnum Hybrid + The Sub Hybrid

FeaRs Focal HT

edwinvh

Quote from: FeaR1986 on October 28, 2011, 19:22:46
Mooie setup, combinatie Focal en Denon zie je toch redelijk vaak voorbij komen  :smile:
Welk TV-meubel is dat overigens? Zo op het oog lijkt het alsof je Denon AVR-4810 er helemaal in past en dat is iets wat ik ook zoek. Zeker in combinatie met zes vakken.
Ik zal dan eens op moeten zoeken wat het merk van de tv kast is.
Wel heb ik hem zelf moeten verbouwen. De rechterplank waar de receiver op staat heb ik lager moeten plaatsen.
Deze plank zit niet los. En normaal zit er geen glas in. Dit heb ik er zelf ingezet omdat we met honden zitten.

mijavere

ben benieuwd hoe dat klinkt met al die speakers. Veel  :worship: voor je partner, als ik zo iets zou doen in mijn woonkamer zou ik meteen een ..... voor mijn kop krijgen  :devil:

edwinvh

#32
Quote from: FeaR1986 on October 28, 2011, 19:22:46
Mooie setup, combinatie Focal en Denon zie je toch redelijk vaak voorbij komen  :smile:
Welk TV-meubel is dat overigens? Zo op het oog lijkt het alsof je Denon AVR-4810 er helemaal in past en dat is iets wat ik ook zoek. Zeker in combinatie met zes vakken.

Ik heb het gevonden.
Het merk is Jahnke.
Maar let op, die van mij is wel verbouwd.
Normaal zitten er onderin 3 lades en 2 kleine raampjes bovenin.

edwinvh



HTip

Quote from: edwinvh on October 30, 2011, 09:10:12
REW meting toegevoegd op pagina 1.
Ziet er goed uit. Wat ik mij afvraag hoe de rest van de curve er uitziet. Heb je alles op 75dB en is de 15Hz een uitschieter?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

edwinvh

Vandaag ben ik er helaas niet meer aan toe gekomen om te meten.
Zal volgend weekend gaan worden.

edwinvh

Tv op de slaapkamer vervangen.
Was een Panasonic 50VT20 en nu 50VT50 (met dank aan Panasonic)
de VT20 was defect gegaan en heb een nieuwe type gekregen.

morca

Quote from: edwinvh on August  2, 2012, 19:06:11
Tv op de slaapkamer vervangen.
Was een Panasonic 50VT20 en nu 50VT50 (met dank aan Panasonic)
de VT20 was defect gegaan en heb een nieuwe type gekregen.
goeie service,Edwin blij?    :D   
Mooie tv kerel  :thumbs-up:

larzie

Quote from: edwinvh on August  2, 2012, 19:06:11
Tv op de slaapkamer vervangen.
Was een Panasonic 50VT20 en nu 50VT50 (met dank aan Panasonic)
de VT20 was defect gegaan en heb een nieuwe type gekregen.

Dat is pas een goede service!  :pompom:
Ik heb net de 50VT50 gekocht! Wat een schitterende tv is het!  :clapping:
Erg blij met de aankoop. Nu 200 inspeeluurtjes draaien! :P
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

edwinvh

TV in de huiskamer ook maar vernieuwd.
Dit is de Panasonic P65VT50 geworden.

R


Xander32

Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

larzie

Wooaahh! De 65" versie ook nog! Damn!  :blink:
Die heb je vast niet van Panasonic gekregen!  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

edwinvh


HTip

Gave upgrades. Jij hebt (voorlopig) geen beamer nodig ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

edwinvh

Iconbit XDS73D gekocht omdat ik ook eens ga experimenteren met 3D.
(deze gaat niet de HDI Dune vervangen maar wordt alleen gebruikt voor 3D)

edwinvh

  foutje bedankt  ;)

edwinvh

#49
De denon 4810 receiver is verkocht en een nieuwe Denon AVR-4520 zwart besteld