Belgen

Started by Exmo, October 21, 2011, 19:28:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KayaRahnee

#100
Laatste post dateert hier reeds van 2013, maar toch ga ik dit topic gebruiken om een vraag te stellen ....

Reeds geruime tijd ondervind ik vaker problemen m.b.t. mijn digitale apparaten/instellingen.
Squeezebox, NAS, enz ....
Het draait allemaal wel maar met de regelmaat van een klok kom ik een problemen tegen.
Vandaar mijn vermoeden dat de instellingen niet optimaal zijn ingesteld bij de verschillende onderdelen.

De enige echte oplossing voor al deze problemen .....
Iemand die hier ter plaatse (Belgisch Limburg) alles eens op orde komt zetten (instellen) (en mij eens wegwijs komt maken hoe het rippen best gebeurt.)
(Dit tegen vergoeding natuurlijk).
Ik ben het geknoei grondig beu.
Dus, voelt iemand hier zich geroepen dan hoor ik het graag.
Alvast bedankt.

Goedkope Chinese versterkers: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Audio Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / Tube DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

BMWX6M

Leuvenaar uitgeweken naar randgemeente... ;D
Samsung 65" LED TV UE65KS7000, Himedia Q5 Pro, Panasonic DMP-BDT460 blu-ray, Marantz SR5010, Sub Quadral Qube 10 active, 2x Dali Zensor 5, Dali Zensor Vocal, 2x Dali Zensor pico front high en 2x art sound inbouw surround achter.
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=159775.0

rexp

Hollander in Antwerp. Ik werk in Hamme.
Yamaha - Oppo - Focal - BK - Epson