Roy's Home Theater

Started by weltie, November 10, 2003, 23:46:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

weltie

Ik ben anderhalf jaar geleden begonnen met mijn HT.
Heb toen versterker en speakers en alles gekocht en had me de subwoofer zelf gemaakt. Toen ik alles klaar had heb er 1 jaar niet meer naar gekeken. :-\

Een half jaar geleden heb ik de draad weer opgepakt, en sindsdien kan ik aan bijna niets meer anders denken dan aan HT.

Dus heb me na lang zoeken op het internet en dit regelmatig dit geweldige forum te bezoeken ook maar een Projector gekocht nl. de Epson TW-10. ;D

Ik heb men site er helemaal aan aangepast en ben benieuwd wat jullie ervan vinden. (van reactie's kun je altijd weer ideeen op doen)

Link van men site: www.weltieht.tk

MvGr,

Weltie


Harry HT

Hoi Weltie,

Mooie foto's van de beeld heb je gemaakt. 8)

Met wat voor speakers luister je ?

Gegroet,

Harry HT
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Mark C00len

Leuke HT Roy. Ziet er erg mooi uit :D

Vind je die klok daar niet irritant hangen ? Ik moet altijd alles uit het beeld hebben. Zal wel iets persoonlijk zijn :)

weltie

Tja, mijn speakers wordt mijn volgende upgrade :P

Men voorste surround speakers zijn van een ??? merk!

Men center speakers is een B&W CC6 pas nieuw.

Achter surround speakers zijn van Jamo.

De subwoofer heb ik zelf gemaakt en aangestuurd met mijn vorige Pioneer versterker.

MvGr,

Weltie

Tuijnis

Mooi hoor :) Alleen de klok viel mij ook meteen op. Geen hinderlijke reflecties? Zal idd persoonlijk zijn ;)
De rest van de speakers worden ook B&W? Zou ik wel doen als je toch gaat vernieuwen. Goed op elkaar afstemmen.
Gr,
Michael.

Vespa

Een zeer leuke HT-ruimte hoor
Eigenlijk meer dan genoeg (voor mij dan toch)
Alleen die klok daar rechts? Tja, iedereen zaagt er hier wat over dus dan zal ik maar meezagen zeker?
Neenee, je moet het zelf maar zien, maar je bent duidelijk meer dan goed bezig!

weltie

Die klok aan de muur moet ik inderdaad ergens anders plaatsen, had nu ff alleen foto's gemaakt omdat ik de de projector pas nieuw had.

Eerst had ik de omgedraaid staan, en dan had ik de klok achter me, maar door de projector moest ik mijn kamer ff omdraaien ;D

Gr,

Weltie

weltie

Heb de klok maar weggehaald, ook men vrienden zeiden dat al!

Was mij nog niet zo erg opgevallen op het begin.

Gr,

Weltie

Rogier1988


weltie

Heb eindelijk het doek klaar, zal er deze week paar foto's ervan laten zien. Het is goed gelukt met het Thommy doek.

Gr,

Weltie.