12-10-2011 @ 11.00uur onderhoud

Started by Jeroen de Waal, October 11, 2011, 18:20:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeroen de Waal

Beste,

Morgenochtend rond 11.00uur vind er noodzakelijk onderhoud plaats tbv de performance.
De hinder en mogelijke downtime zijn ongeveer 30 minuten.
Excuus voor het eventuele ongemak.


Jeroen.

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Jeroen de Waal

Onderhoud afgerond. Graag feedback bij eventuele problemen.


Jeroen.

LocoJ

Ik weet niet wat je gedaan hebt, maar het hele forum werkt echt merkbaar sneller!! Nice work  :clapping:
The Underground Cinema
--Epson TW9100--Marantz SR7010--JBL LSR305 (x7)--Polk Audio RC65i (x4)--SVS PB1000 (x2)--Dune HD Base 3D--AppleTV4k—PlayStation4--RUConnected HDMI/interlinks/coax

Check: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=129948.0

Jeroen de Waal


Raphie

JBL PRX Power!

stevefilmfreak54

Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

Jumping Jack

Wow, het forum gaat zo snel dat ik vrees dat we wat Limburgers gaan verliezen...  :D
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Pinohelmond

Ook onder Mozilla lijkt het een stuk sneller!
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

jowi

Ik ervaar lange wachttijden met het posten van nieuwe berichten... soms minuten :crazy:

jowi

Laat maar, nu gaat alles ineens weer flitsend...

Jeroen de Waal

Oke bedankt voor de feedback.

Geef het ook nog even de tijd. De cache moet weer even lopen/opbouwen.


Jeroen.

jowi

Ik heb toch problemen hier, zowel op de iPad als op de PC en de Mac. Het verzenden van een nieuw bericht blijft soms hangen, dan druk je 100x en gebeurt er niets, en dan blijkt dat ie toch gepost is; het aanklikken van 'toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' hetzelfde, reageert niets meer of duurt erg lang, hetzelfde met het drukken in je eigen profiel op 'toon alle berichten van dit lid'. Ook niet altijd, soms gaat het flitsend, en dan ineens weer niet.

Raphie

JBL PRX Power!

Jeroen de Waal

Ik ga er vandaag mee aan de slag heren. Bedankt voor de input.


Jeroen.