B&W 804 of 802?

Started by HJA, November 8, 2003, 14:01:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

thommy

Quote from: Hansje on November 10, 2003, 11:17:07
Even als topicstarter mijn mening.

Doel van de vraagstelling is beantwoord: Een 802 leidt tot veel grotere investeringen op het gebied van versterking. Dat is een groter probleem dan de luisterruimte, want die kan het wel aan.

Ik ben inderdaad tevreden met de 804's, en voor de rears is het kiezen tussen 804 of 805.

Ik heb nu een htm2, een paar weken, en ik probeer deze om te wisselen voor een htm1. Omdat ik 5 kanaals-geluid belangrijk vind, zowel voor muziek als film. Overigens vind ik de htm2 al heel wat.

Over de stereo-prestaties van zowel de rotel rsx 1065 als de 804's ben ik tevreden, zelfs in combinatie met mijn Loewe subwoofer. Mag ooit wel een B&W worden.


Zeer goede keuze Hansje en je vragen zijn beantwoord 8)

Nog veel luistergenot gewenst ;)

Mvgr
yves.

Scarp

Hansje z'n vraag is inmiddels beantwoord inderdaad. Z'n kamer zou op zich wel een setje front 802's aankunnen, maar om het optimale eruit te halen zou betere versterking aan te raden zijn.

patrick_vdb

Quote from: thommy on November 10, 2003, 11:17:18want dit dreigt weeral uit de hand te lopen.

Zal wel meevallen met het uit de hand lopen, Jaco's nuchtere en soms want cynische verwoording zal alleen maar bedoelt zijn om lezers juist te behouden voor het "schapengedrag", een bewustwording bijbrengen zeg maar ;)

@Hansje,

Wanneer multichannel-muziekweergave belangrijk voor je is dan zou ik zeker eens een demo proberen te regelen met een 4xN804 en een HTM1 set-up. De N804 heeft toch een ander karakter dan de N805 en bij muziek kan dit wel eens heel opvallend cq storend gaan worden ;)

Mvrgr

Patrick