Ghostbusters opnieuw in de bioscoop

Started by Martijn H, September 23, 2011, 22:56:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martijn H

Heeft iemand enig idee of Ghostbusters ook in Nederland opnieuw in de bioscoop verschijnt? Ik heb laatst wel iets gelezen dat er ook sprake is van een Europese re-release, maar ik kan helaas verder geen enkel stukje bewijs of bevestiging vinden.

http://www.facebook.com/Ghostbusters

Alle beetjes helpen zei de mug en hij piste in zee...

m9

jeugdsentiment :happy:, zal er zeker naar toe gaan als tie weer in de bioscoop komt.

mijavere

niks gevonden of gezien hierover, ben benieuwd hoe hij zal zijn met de nieuwste techniek. misschien ook 3d of 4d, wordt je ook geslijmd !!!!

Multimediaknaller

Het gaat waarschijnlijk om een 'oude'opgepoetste versie.

Men was al van plan om met een deel 4 te beginnen, maar men liep tegen torenhoge productiekosten op.

squeek

Quote from: Bierbraker on December 21, 2011, 10:55:21
Het gaat waarschijnlijk om een 'oude'opgepoetste versie.

Men was al van plan om met een deel 4 te beginnen, maar men liep tegen torenhoge productiekosten op.


Ow? En skippen ze deel drie dan?
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Multimediaknaller

Quote from: squeek on December 21, 2011, 21:16:31
Ow? En skippen ze deel drie dan?

Nee hoor, Bierbraker vergat dat er maar 3 delen zijn.

squeek

Quote from: Bierbraker on December 21, 2011, 22:21:05
Nee hoor, Bierbraker vergat dat er maar 3 delen zijn.

Kan je me even de link van deel drie geven aub? Trailertje of zo? Blijkbaar heb ik die gemist.

Grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Multimediaknaller

Quote from: squeek on December 21, 2011, 22:32:52
Kan je me even de link van deel drie geven aub? Trailertje of zo? Blijkbaar heb ik die gemist.

Grtz


squeek

Quote from: Bierbraker on December 22, 2011, 00:31:33


tjee, als je het niet serieus vindt zeg het dan gewoon. Bespaart mij de moeite
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Multimediaknaller

Quote from: squeek on December 22, 2011, 18:19:02
tjee, als je het niet serieus vindt zeg het dan gewoon. Bespaart mij de moeite

O zeker ben ik serieus, maar als jij dan begint met dat sinister ondertoontje  :dry:


Multimediaknaller

Quote from: Martijn H on September 23, 2011, 22:56:20
Heeft iemand enig idee of Ghostbusters ook in Nederland opnieuw in de bioscoop verschijnt? Ik heb laatst wel iets gelezen dat er ook sprake is van een Europese re-release, maar ik kan helaas verder geen enkel stukje bewijs of bevestiging vinden.

http://www.facebook.com/Ghostbusters



Kwam wel deze http://www.imdb.com/title/tt1289401/ tegen  :pompom:

Geruchten, geruchten, geruchten  :nopompom: