versterker met high input

Started by jeroenskie, November 7, 2003, 20:34:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marcel_T.

Kun je niet beter op zoek gaan naar een paar hoogrendementsluidsprekers? Op die manier hoef je ook geen versterker aan te sluiten.

Sorry, ik heb zo geen voorbeelden van hoogrendementsluidsprekers.
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

DrBoom

't is misschien niet meer nodig, maar ik weet ondertussen hoe het zit met die Monitor Out geluidsuitgang.

Je kan in het menu instellen of die vast is (altijd maximaal signaalniveau zoals bij een CD speler), of variabel.
In het laatste geval wordt het niveau van die uitgang geregeld door de afstandsbediening van de plasma zelf.

Moet er wel bijzeggen dat ik dit nog niet heb gechecked op de PDP434, maar op een ouder model van Pioneer waar exact dezelfde uitgang opzit (met hetzelfde opschrift en al) en daar kan je het in de menu instellen, vast of variabel.

jeroenskie

Quote from: Marcel_T. on November 20, 2003, 19:36:35
Kun je niet beter op zoek gaan naar een paar hoogrendementsluidsprekers? Op die manier hoef je ook geen versterker aan te sluiten.

Sorry, ik heb zo geen voorbeelden van hoogrendementsluidsprekers.


Ik heb het uiteindelijk anders opgelost .HEEEEEl erg bedankt voor het meedenken .

vr gr jeroen

jeroenskie

Quote from: DrBoom on November 20, 2003, 20:26:54
't is misschien niet meer nodig, maar ik weet ondertussen hoe het zit met die Monitor Out geluidsuitgang.

Je kan in het menu instellen of die vast is (altijd maximaal signaalniveau zoals bij een CD speler), of variabel.
In het laatste geval wordt het niveau van die uitgang geregeld door de afstandsbediening van de plasma zelf.

Moet er wel bijzeggen dat ik dit nog niet heb gechecked op de PDP434, maar op een ouder model van Pioneer waar exact dezelfde uitgang opzit (met hetzelfde opschrift en al) en daar kan je het in de menu instellen, vast of variabel.

Dat zou idiaal geweest zijn .
toevallig heb ik gister bericht van pioneer gehad dat dit ten alle tijden een constante uitgang is ( bij de 434) en dat er dus niets wordt geregeld door het level van de plasma  :(

Niet slim dat ze dit hebben veranderd! ???

Heel tofdat je het hebt uitgezocht .
dank is groot

vr gr jeroen