AV-NU 2011, welke forumleden gaan er?

Started by Bas Akkerman, September 8, 2011, 20:03:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mordante

#100
oops

Nahpets

Quote from: Pjotr on October 24, 2011, 08:12:41
Op de beurs stond een belgische meneer van Asperia Audio met een set die gebaseerd was op streaming waarbij het signaal via een ethernetverbinding naar de DAC ging. Alleen de DAC was al 4000 euro geloof ik en dan hing er nog een dijk van een eindversterker aan om vervolgens 2 monitoren aan te sturen. Het resultaat vond ik indrukwekkend, zeker gezien de slechte akousiek van de hal.

Wellicht Guy Aspera....vreselijk aardige man.

Misschien ook wel mijn favoriete digitale front-end. PS Audio PerfectWace DAC/Transport/Bridge.

Als ik ooit nog eens de lotto win....
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

kippekop

Ik vond de shows allebei helemaal niet onaardig, maar ik blijf de VAD en zijn gezelligheid missen, zelfs met het hotel sfeertje bij de X-fi en de leuker aangeklede demo's. Ook het aantal grote merken dat ontbreekt lijkt steeds meer zijn aanwezigheid te drukken. Ik vond het trouwens zondag erg rustig... Top van de show? De MLB had het meest levensechte hoog dat ik in tijden heb gehoord, de bas was wel erg aangezet/drukkend. ADAM op Canor vond ik errrug mooi. Vond de pi audio electrostaten (??) ook niet onaardig klinken. Tegenvallend waren de Monitor Audio Platinum speakers, daar leek iets niet helemaal goed te zijn, zo snerpend. Dat leek qua processing ook het geval bij de Epson demo, het geluid uit de center speaker plakte zo erg aan de kast, dat heb ik zelden gehoord, maar met BB&G die het instellen... vond de vloerstaanders namelijk wel prima klinken. Was verder ook niet echt onder de indruk van de Kef surround set, ondanks alle nieuwe technologien, misschien nog niet helemaal ingespeeld, of het was de setup. 
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome