H3D-II in een Dign HV-5

Started by HTH, November 6, 2003, 12:00:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTH

Kan een H3D-II kaart met HD-aux en RGBHV-kaart in een Dign HV-5 kast.
Ik wil deze computer alleen gebruiken als scaler voor in mijn HT.
Is de voeding van deze kast 250 Watt ook genoeg voor deze toepassing?

Hans

Spacebass

Kijk even in deze thread...daar staat minimaal 300 watt voeding...

J.A.F._Doorhof

Sommige mensen doen het met een 250W voeding.
Persoonlijk ben ik van mening dat je minimaal een 300W combined power voeding moet gebruiken in een modern systeem.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Rob_Dingen

Hoi Hans

Dat past er in geen probleem.
Ik heb gewoon de 3 i.p.v 5 gekocht en een losse 450W silent voeding om er zeker van te zijn dat ik niet in de problemen kom.

Rob

Del member

Quote from: Rob_Dingen on November  7, 2003, 09:55:12
Hoi Hans

Dat past er in geen probleem.
Ik heb gewoon de 3 i.p.v 5 gekocht en een losse 450W silent voeding om er zeker van te zijn dat ik niet in de problemen kom.

Rob

Leuk dat je ook de Dign case gaat gebruiken. Een van de weinige cases die me niet het gevoel geeft dat ik een PC in mijn rack staan heb. Heb een review voor hifi.nl trouwens 95% af maar ze zitter er niet meer achter, spijtig. Nu ja, ik heb het druk genoeg.

Even terug on-topic : je hebt dus een Dign HV-5 met 450W voeding ...

Mag ik hieruit afleiden dat je de H3D-II met de Rock aan het vergelijken bent ? Zoja ben ik erg benieuwd naar jouw bevindingen, die zijn immers erg neutraal (niet bevooroordeeld tov een specifiek product) wat ik wel apprecieer.

Groetjes,

Fred.

garmtz

Als Rob i.d.d. de H3DII met de Rock gaat vergelijken ben ik ook erg geïnteresseerd in een mini-review!

J.A.F._Doorhof

Als dat gebeurt hou dan aub de volgende dingen in de gaten.

De H3DII is nu NET in beta fase, maw alles werkt maar er zijn nog wat kleine bugs in de colordecoder en subpixel chroma delay wordt aangewerkt, en het prijsverschil.
Beide bugs zorgen trouwens onder het normale film kijken niet voor zichtbare problemen maar er moet wel aan gewerkt worden, als je goed kijkt zie je de chroma delay op PAL titels, met component kun je dit redelijk goed oplossen (door de chroma delay van je speler te gebruiken) bij SDI kom je net een halve pixel te kort (dit zou in versie 2.5 of 2.6 aan de beurt komen).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Del member

Is enkel de software in BETA of is ook de firmware/hardware nog in Beta.

In de eigen productontwikkeling die ik op de markt zet (niets te maken met de H3D maar even vermelden ter vergelijking) krijgt de klant alle updates en features die beloofd zijn in v1.0 gratis en voor niets ondanks het feit dat nog 10% van de features in ontwikkeling zit maar de oplossing reeds goed genoeg is om in productie te gaan.

Dus terug naar de H3D-II : gaat de prijs omhoog gaan als de H3D-II uit beta is ?

J.A.F._Doorhof

Prijs proberen we te houden zoals hij is.
De SOFTWARE is in beta en zal waarschijnlijk altijd zo blijven omdat ze elke keer weer nieuwe dingen verzinnen, zo is bv de videoeq een totaal nieuwe feature die nooit beloofd was, net als 1080i naar 1080P dat zijn toch wel updates waarvan ik HEEL blij wordt :D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview