nrc abbo op 2 Ipads

Started by jeepee, August 29, 2011, 15:45:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jeepee

Mijn ouders hebben een Ipad. Inmiddels wil ik er ook een kopen. Als bv beide ipads staat geregistreerd bij dezelfde gebruiker, is het dan evt mogelijk op beide Ipads de NRC te lezen? Of kun je met zo'n abbo de krant maar een keer downloaden? Weet iemand dat misschien?

ivo1986

Volgens mij kan dat wel. Zal het voor je gaan testen.

jeepee

Ben heel benieuwd. Alvast super dank voor je reactie en de moeite om het even te testen.

ivo1986

Bij mij is het hetzelfde qua situatie. Alleen ik download de krant alleen als ik op vakantie ben.
Bel mijn vader vanavond of hij de krant van vanavond gewoon kan downloaden. Heb m net al bij mezelf binnen gehaald.

jeepee

Ben erg benieuwd en ik hoor het graag. Zou het nog anders liggen voor mij omdat mijn ouders in Frankrijk zitten. Of moet dat verder niet uitmaken? Lijkt me eigenlijk niet uit moeten maken.

ivo1986

Dat maakt niet uit volgens mij.

Ik sta ook ingelogd met de NRC inlog.
Toen ik de app downloadde (?) stond ik automatisch ingelogd.
Dus vermoed dat de NRC inlog direct gekoppeld is aan de iTunes account.

jeepee

En is het nog gelukt op 2 Ipads de krant binnen te halen?

Nosoforos

Hoe bevalt trouwens de NRC-app? Ik wil erg graag overstappen naar de krant op mijn iPad, maar er waren veel negatieve geluiden over de app (in het begin)

jeepee

Ik kan over de app niet veel zeggen omdat ik nog een Ipad wil kopen. Ik heb het even bij mijn ouders geprobeerd en vond het prima. Maar dus zeer beperkte ervaring.

ivo1986

Helemaal vergeten dit topic en dit te vragen.

Morgen ben ik bij mijn ouders zal ik ff kijken.

Quote from: Nosoforos on September  1, 2011, 09:03:42
Hoe bevalt trouwens de NRC-app? Ik wil erg graag overstappen naar de krant op mijn iPad, maar er waren veel negatieve geluiden over de app (in het begin)

Prima. Soms duurt het laden wat lang maar bij een 2 is dat al bijna geen probleem meer.
En als je teveel kranten in het archief hebt werkt de app niet zo goed inderdaad.
Zelf heb ik er max 7 instaan.

Al met al erg tevreden over.

ivo1986

Net geprobeerd met de nieuwe app.
En we konden twee keer de krant downloaden op de 2 ipads.

Nieuwe app is een grote verbetering op het eerste oog.

jeepee

Super, heel veel dank voor de info en de moeite!!

Nosoforos

Leest het beter dan de vorige? De reviews zijn echt extreem slecht in de app store. Ik vind het vervelend dat nrc geen goede app lijkt te hebben (tenzij deze veel beter is), terwijl die van de volkskrant wel goed schijnt te zijn.

ivo1986

Ik zag het nu net in de store. Begrijp echt niet waar die kritiek vandaan komt.
In de trein de app een half uurtje gebruikt en deed het perfect.

Kun je het voor 1,59 niet een keertje proberen?