Mini Meeting + Amp Shootout @ Blue-Eyes

Started by Scarp, November 4, 2003, 21:39:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Linked Events

patrick_vdb

Quote from: blue-eyes on November  6, 2003, 20:05:15
@Patrick: je zou het wel denken dat alles goed gekozen is, maar er loopt ook nog een vrouw hier rond ;) . Ik heb ooit eens vertelt over mijn bas problemen hier in huis (als je staat een bas, als je zit niets), dat is gedeeltelijk opgelost door de speaker heeeeeel ver van de muur te plaatsen.

Ik had eigenlijk gehoopt dat nu jullie komst mijn setje veel, maar dan ook veeeeeeeeeeel beter gaat klinken ;D ;D .

Mogen we komen verbouwen dan? ;D

Maar zomaar met de bank verschuiven verandert ook zomaar de afbeelding vandaar mijn opmerking. Bijschuiven kan altijd nog ;)

Enne scarp, dat navigatiesysteem heb je toch helemaal niet nodig als bijrijder? ;)

Mvrgr

Patrick

Martin_M

#26
Scarp is een beetje snel in de war denk ik op de snelweg.
Z'n versterker heet A51, dan vraag je er ook om ;D.

Ennuh wij nemen ook zeker onze Herrie mee hoor

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

patrick_vdb

LOL ;D Ben eens benieuwd welke Metal jij als referentie meeneemt Martin. Van het weekend m'n cd-collectie maar eens doorlopen, heb ook nog wel een leuke bak herrie liggen ;D

Mvrgr

Patrick

Scarp

Quote from: patrick_vdb on November  6, 2003, 21:23:09
Enne scarp, dat navigatiesysteem heb je toch helemaal niet nodig als bijrijder? ;)
ahh... jij rijdt ... da's mij ook prima (ik kan niet kaartlezen in een rijdende auto :)). De doos van de a51 is groot trouwens :)

patrick_vdb

Hi,

Kom er toch praktisch langs dus is lijkt me dan wel gemakkelijk, niet? De A51 incl. doos moet passen ;)

Mvrgr

Patrick

Scarp

Is prima, sowieso kan je ff meehelpen tillen van de A51 uit het rack. Tzt spreken we nog wel een tijd af.

Sullivan

Gaan jullie ook luisteren met de Rotel 1066 (van Blue Eyes) als pre/pro?

Ik ben wel benieuwd hoe hij presteerd  met verschillende eindbakken.

mvg,
Frank

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

blue-eyes

Gaan mensen ook nog even doorgeven wat ze drinken? Dat ik niet met 20 liter cola in huis zit en ze allemaal sinas willen ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

20 l. cola is wat mij betreft goed ;D
7up ook goed en Pantera is een dubbelfris of ijstheefanaat. Maar ook zij lust gewoon frisdrank.

Koffie?

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Martin_M

#35
Quote from: patrick_vdb on November  6, 2003, 22:18:45
LOL ;D Ben eens benieuwd welke Metal jij als referentie meeneemt Martin.

De CD's die ik overal mee naartoe neem en dus ook goed ken op verschillende sets:
Sadist, Opeth, Overkill, Supertramp, Spiral Architect en Blood Red Throne.
Deze laatste is echt gortdroge, medogenloze deathmetal. Erg leuk om te horen hoe dat op verschillende sets klinkt.
Misschien nog iets met didgeridoo's en slagwerk ofzo.....

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

patrick_vdb

Hi Martin,

Opeth, Sadist en Overkill ken ik wel, de een wat beter dan de ander. Spiral Architect en Supertramp (als metalband) zijn mij onbekend, Blood Red Throne ken ik eigenlijk alleen van naam maar een portie onvervalste death gaat er altijd wel in 8)

Misschien handig wanneer iedereen even zijn meeneem cd's hier vermeld zodat we niet met dubbele exemplaren komen te zitten?

Mvrgr

Patrick

ps ben koffieverslaafd ;D Maar drink net zo goed andere dingen ;)

Roland

Opeth 8)
Ben zeer benieuwd naar de resultaten :)

garmtz

Ik ben een echte sap-drinker. Jus en Vitamientje en dat soort troep... ;D Verder kun je mij ook altijd blij maken met koffie. VEEL koffie... :D

Martin_M

Quote from: patrick_vdb on November 10, 2003, 22:35:56
Supertramp (als metalband) is mij onbekend

Ik bedoel de gewone band Supertramp :o.Was idd niet helemaal duidelijk omdat er naar Metalbands werd gerefereerd.

We nemen ook nog een CD mee met een verzameling jaren '70/80 hits. Niet altijd de beste opnames maar ook dat is juist leerzaam. Daarom nemen we ook nog een lekkere volgepropte CD van Dimmu Borgir mee. Deze hebben we bij Rhapsody eens gehoord op Avalons en Classé. Knap hoe die set van die brei nog een soundstage wist neer te zetten.

Oeps, ik was nog één van mijn superbands vergeten; Infernäl Mäjesty; Unholier than Thou. Voor een heerlijk live gevoel.
Ik ben echt benieuwd hoe de verschillende eindbakken hier mee omgaan.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

garmtz


patrick_vdb

#41
Quote from: Martin_M on November 11, 2003, 10:15:20
Ik bedoel de gewone band Supertramp :o.Was idd niet helemaal duidelijk omdat er naar Metalbands werd gerefereerd.

LOL, ik dacht al ;D

Dimmu Borgir en Infernal Majesty heb ik ook nog liggen, ik zal maar geen metal gaan meenemen, houden we nog een beetje variatie in het geheel ;) Ben overigens niet alleen benieuwd hoe de verschillende eindbakken hiermee omgaan maar ook hoe de verschillende personen reageren op deze brok pure agressie.

Mvrgr

Patrick

Martin_M

Als Garmt Tool maar meeneemt ;D

Als Patrick verder geen metal meeneemt dan ben ik de enige toch. Valt mee mee dan denk ik.

Quote from: patrick_vdb on November 11, 2003, 10:21:46
Ben overigens niet alleen benieuwd hoe de verschillende eindbakken hiermee omgaan maar ook hoe de verschillende personen reageren op deze brok pure agressie.
Het valt mij op dat hoe beter en gecontroleerder de set klinkt hoe minder erg deze agressie is voor de niet-metal-luisteraar. Je kan de muziek beter analyseren en het wordt minder een brei. Of je het mooi vind is een tweede natuurlijk ;D

Martin


Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

patrick_vdb

Hi,

Ik zal eens kijken maar zal idd geen metal meenemen (wil overigens niet zeggen dat ik geen gitaargeweld meeneem ;) ) zoals Martin dat mee kan nemen anders wordt het wellicht wat te veel van het goede.

Met agressie bedoel ik niet de muur van geluid wat op je af kan komen of oid maar de intensiteit van de muziek zelf ;)

Mvrgr

patrick

Grindtegel

Potverdorie zeg, allemaal metalheads met super apparatuur. Ik zou wel eens willen horen hoe Tool op een Chord klinkt.

Waarschijnlijk weet ik het antwoord al: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAANZINNIG ;D

Zeg als jullie nog iemand zoeken om tijdens de sessie uit te lachen dat ie niet zo'n vette set heeft, dan hou ik me ten zeerste aanbevolen ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martin_M

Waarom zouden we iemand moeten uitlachen ???
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Grindtegel

Nou, zo bedoelde ik het eigenlijk niet  ::)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Scarp

blue-eyes ... cola !

Hmm... ik moet nog ff kijken welke cd's ik meeneem.

blue-eyes

die reactie van Scarp heb ik niet gezien, neem ik geen notie van ;D ;D

Sinds Scarp zijn bezoek WEET ik dat er cola MOET zijn ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey