Colorfly C4 Pro

Started by FDLARRY, August 21, 2011, 17:58:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FDLARRY

Een draagbare muziekspeler die WAV en hi res lossless muziekbestanden kan afspelen tot 24 bit/192 KHz. kijkende naar de functionele kant, is dit een apparaatje om je vingers bij af te likken! In de behuizing zit de CS4398 DAC chip van CIRRUS Logic, voorgangers van deze chip, de types eindigend op 96 en 97 zijn te vinden in spelers van Chord en Marantz. Ook van CIRRUS Logic is de CS8422 SRC chipset en deze is weer te vinden in de spelers van Burmester. De CS8422 biedt de mogelijkheid om 16/44,1 bestanden te converteren naar 24/192. Het interne geheugen bedraagt 32 GB en is schaalbaar met nog eens 32 GB via de micro-SDHC kaarthouder.

Lijkt me wel wat, ben al een tijdje aan het kijken hoe ik het beste draagbaar mijn muziek kan beluisteren, zat te denken aan een draagbare versterker met mobieltje, maar dit lijkt me een betere oplossing, 24 bit, dac, versterker en 64 gig aan LL muziek, kost 600,-,

Het ding is wel ugly :(

http://www.hifi.nl/nieuws/43527/Colorfly-Pocket-Hifi.html

Wat vinden jullie ervan?
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Bas Akkerman

Erg mooi inderdaad! Nou ja, technisch gezien dan. Wat uiterlijk betreft, is het inderdaad niet moeders mooiste. Maar het gaat bij muziek om geluid en niet hoe iets eruit ziet. Besides, dat ding stop je toch weg of (zoals ik dat zou doen) je luistert toch in bed.

Deze speler in combinatie met een goede koptelefoon zal veel dure sets wegspelen denk ik. In ieder geval als het om detail gaat.

Kortom: ik ben benieuwd!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

T_I

Grandioos ontwerp. Technisch zal ie ook wel leuk zijn, maar het uiterlijk... subliem. :clapping:

Ze kunnen in elk geval zeker zijn dat apple niet achter ze aankomt omdat het de zoveelste suffe ipod kloon is.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

bmateijsen


evilniek

Ontwerp vindt ik echt te gek, specs zien er ook goed uit. Misschien zijn de hifiman portable's ook een idee?

HiFiMAN HM-801
HiFiMAN HM-602
HiFiMAN HM-601
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

FDLARRY

Vinden jullie hem echt zo mooi :o
Ik vind de specs en de achterkant helemaal top, maar de voorkant had toch wel strakker gekund? Het lijkt wel een opzet uit de jaren 70/80, had de voorkant van een walkman kunnen zijn, nee ik kan er niet aan wennen, hoe vaak ik er ook naar kijk! :(
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

T_I

Quote from: FDLARRY on September 10, 2011, 12:40:37
Vinden jullie hem echt zo mooi :o
Ik vind de specs en de achterkant helemaal top, maar de voorkant had toch wel strakker gekund? Het lijkt wel een opzet uit de jaren 70/80, had de voorkant van een walkman kunnen zijn, nee ik kan er niet aan wennen, hoe vaak ik er ook naar kijk! :(

Dat maakt hem juist zo leuk, het is eindelijk eens wat anders dan achter Apple aanlopen met het design. (dat ik over het algemeen nog lelijk vind ook) Hier heb je een retro uiterlijk dat nog nergens op lijkt ook, grandioos.
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

Wookie

Volgens mij is deze al eens reviewed op Headfi ;)