oproep voor een luister vergelijk Sony ta-fe 370 verus marantz ref serie

Started by viceadmiraal61, August 20, 2011, 10:17:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

viceadmiraal61

Ruud ,ik denk dat een tweede bezoek nu mogelijk is .de Blumenhofers zijn nu veel zachter geworden..zonder verlies van dynamic..
Toch om hem top te laten spelen...heb je buizen nodig,zo bleek afgelopen week bij blumenhofer...
We zijn ,Marco de Wilde,Lars Dam en ik naar duitsland gegaan om de Kanzy een kans te geven ,haar geluidsvleugels eens in optimale
condities ten toon te spreiden...en dat heeft mijn aan het denken gezet.En ik......  overweeg een Kanzy buizen broeder....
De versterker klonk zo ongekend goed.zelfs de heer Thomas Blumenhofer gaat er een kopen..
Nu waren er eens de mogelijkheid een top op zet te verzorgen...En dat ook nog  voor een leuk project..
We hebben lp,s gedraaid en die over gezet (met behulp van mijn MW Codings Process)naar het digitaal domein.
Van deze opname,s maken wij nu een cd.En nu kunnen muziekliefhebbers (middels ons project) thuis op een cd speler
luisteren naar een lp..en geloof mij het werkt. Ik vraag Pjotr om de foto van dit project op deze site te zetten..

Ruud-

Ik ben benieuwd wat de hernieuwde kans voor de Blumenhofers oplevert ;)
Voor wat mijzelf betreft, voor minder dan de helft heb je een Sonore voor/eindversterker, waarvan de voorversterker al eens zijn kunnen heeft vertoond in mijn set-up. Die staat dus hoog op mijn verlanglijstje.


typo :-[
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

CZ79

Een familielid van mij heeft ook twee eindeversterkers en een voorversterker van Sonore en dat klinkt in combinatie met zijn DCS loopwerk en DAC en Avalon Transcendents echt  :worship: :worship: :worship:
Als ik zelf het geld zou hebben en zou mogen kiezen dan stond Sonore idd bovenaan mijn verlanglijst
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika