Show bij Audio Life

Started by viceadmiraal61, August 17, 2011, 16:29:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

viceadmiraal61

Wie gaat er heen.en wie mag ik er ontmoeten? 20 aug ?

John Wx

Quote from: viceadmiraal61 on August 17, 2011, 16:29:22
Wie gaat er heen.en wie mag ik er ontmoeten? 20 aug ?

hebben ze ook instap audio  >:D
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

viceadmiraal61

JWX.Ik heb vernomen uit zeer verdiepte kringen,dat aldi ook een stand heeft,waar de zo hoog aangeschreven ALIDISONY bakje ,ook te horen zal zijn.
Een test opstelling met een schakelbak (geen automaat),waar het versterker vergelijk wordt gemaakt met de Oktavia.
Er is dan ook een delegatie van het hifi forum aan wezig...voor tekst en uitleg.

hifiman

Zeer vermakelijk inderdaad dat draadje op hififorum en zeer typerend ook voor hififorum. Vrees alleen dat de meeste mensen hier geen idee hebben waar je het over hebt  ;)

Anyway, misschien kom ik ook zondag, deze keer ben ik voornemens niet mijn hoofd te stoten  :-X

chansig

By the way...hoe verleidelijk het ook is...hier verwijzen naar de beperkingen die men tegenkomt op een ander forum, vind ik niet echt van klasse getuigen.

Ik ga overigens niet naar de show van audio life..ik heb een afspraak met mijn dochter..zie mijn topic op Audiofreaks.  :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

AbZ

Quote from: chansig on August 18, 2011, 11:49:37
By the way...hoe verleidelijk het ook is...hier verwijzen naar de beperkingen die men tegenkomt op een ander forum, vind ik niet echt van klasse getuigen.

Ik ga overigens niet naar de show van audio life..ik heb een afspraak met mijn dochter..zie mijn topic op Audiofreaks.  :D

Gr Hans
Audiofreaks heeft wel klasse en geen beperkingen?  :D

chansig

Zat...maar dat is mijn frustratie.. ;D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Pjotr27

Quote from: Audioloog on August 18, 2011, 10:16:58
Zeer vermakelijk inderdaad dat draadje op hififorum en zeer typerend ook voor hififorum. Vrees alleen dat de meeste mensen hier geen idee hebben waar je het over hebt  ;)

Anyway, misschien kom ik ook zondag, deze keer ben ik voornemens niet mijn hoofd te stoten  :-X

Ronald, het is op Zaterdag..... ;)
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

hifiman

Quote from: Pjotr27 on August 18, 2011, 14:25:06
Ronald, het is op Zaterdag..... ;)
Chips, toch harder mijn hoofd gestoten vorige keer dan ik dacht  ;) Helaas kan  ik zaterdag niet dus ik sla een keertje over  :baaa:

johnhifi

Draaitafels, cd spelers, dvd spelers, een laserdisc speler, een streamer, veel te veel versterkers en speakers, ditjes en datjes.... 3500 cd's, een paar honderd lp's en dvd's... Nu nog een plan bedenken om het allemaal logisch neer te zetten (of een groter huis kopen).

beunky

Quote from: viceadmiraal61 on August 18, 2011, 07:25:22
JWX.Ik heb vernomen uit zeer verdiepte kringen,dat aldi ook een stand heeft,waar de zo hoog aangeschreven ALIDISONY bakje ,ook te horen zal zijn.
Een test opstelling met een schakelbak (geen automaat),waar het versterker vergelijk wordt gemaakt met de Oktavia.
Er is dan ook een delegatie van het hifi forum aan wezig...voor tekst en uitleg.

Je frustraties over het Hififorum kun je op het Hififorum uiten.
Dat geldt overigens ook voor de rest van de mensen in dit topic en in andere topics.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"