Andere versie avatar 3d BD

Started by Mavel, August 15, 2011, 23:19:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mavel

Ik kwam deze op marktplaats tegen. Volgens de verkoper zitten er NL ondertitels bij.. Er staat ook niks op de cover over een promo. Weten jullie welke versie deze is? Heb hem even van MP geknipt maar het is een foto (op het orgineel zie je ondergrond van de tafel). Er is ook nog niet veel op geboden terwijl het normaal veel sneller gaat.



Miesepies

Mijn eerste ingeving als ik de foto zie is bootleg...

MovieMax

Panasonic heeft een exclusieve deal voor de 3d bluray tot februari 2012. Dwz je moet een panasonic 3d tv bij de avatar 3d bluray kopen. Nog een half jaar wachten voordat de rest aan de beurt is. Op ebay staan af en toe de losse pana avatar 3d blurays voor idioot hoge vraagprijzen (>100 €), temeer omdat je volgens mij de pana 3d avatar alleen kunt afspelen met panasonic apparatuur. Op de bekende newsgroepen staan iso's zonder panasonic lock als je niet kunt wachten.

In 3d is alleen de bioscoop versie te krijgen. De extended en ultimate versies zijn nu alleen uitgekomen in 2d. Als avatar wordt vrijgegeven zullen die wel in 3d uitkomen.

De cover op de foto ziet er inderdaad photoshop achtig uit.

KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

evilniek

Quote from: MovieMax on August 16, 2011, 07:49:38
.....temeer omdat je volgens mij de pana 3d avatar alleen kunt afspelen met panasonic apparatuur.

Ik heb Avatar 3D vorig jaar van iemand overgenomen, was idd prijzig. Anyway, ik heb m al een aantal keren gekeken op m'n Oppo bdp-93, hij doet t gewoon hoor.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

MovieMax

I stand corrected.

De allereerste 1:1 iso van de panasonic avatar 3d bluray sprong bij mij op zwart. Op een of andere manier detecteerde de virtual machine dat ik geen panasonic loopwerk had. Gelukkig kwam binnen een week een gedokterde versie uit die probleemloos afspeelde in 3d. Volgens het commentaar was de panasonic lock verwijderd. Het beeld is fantastisch. Als de ultimate 3d versie uitkomt dan is het een must have.
KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

jantje112

Er is wel een 3d versie, maar dit lijkt mij een bootleg