Hoe berg jij je 3d brillen veilig op?

Started by focusR, August 14, 2011, 16:17:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

focusR

Zoals topic titel aangeeft; waar laat jij je brilletje als je 'm niet gebruikt?
Los in tv kastje vind ik niet erg prettig, evenals op 'n kastje o.i.d. ivm krassen enzo.
Een normale brillenkoker/doosje passen ze (althans de mijne) niet in, en vind nergens 'echte' doosjes of etuis bedoelt
voor die brillen. Het type wat er in moet passen zijn de Samsung 2011 SSG-3100GB brillen.
Bedankt vast!
when everything works like intended, there's nothing left to experiment with...

MovieMax

Als je een passieve bril zou hebben dan heb je dat probleem niet zo. Een keer naar de bios voor een 3d film en ne hebt weer een setje. Op een gegeven moment had ik zo'n stapel dat ik een schoenendoos ben gaan halen. Je zou ook naar de supermarkt kun gaan voor een kartonnen doosje
KEF Reference 205 | KEF IQ2c | KEF Q55 | Velodyne DD-18 | Pass Labs X150.5 & X250.5 | JVC DLA-RS15 | Denon 3801 | LG 47LW570 | Viablue SC-4 silver & WBT | Oehlbach Blue Magic | Sommer 5.1 | Apogee Wyde Eye | Asus HDAV 1.3 deluxe | Harmony One | SQBox Touch | PS3 Slim | Ipad 2 | Airport Express | Auralex Gramma | Metrum Acoustics Octave DAC | Oehlbach NF 214 Master Set | AKG K 701

focusR

Dank voor je reactie.
En het zijn inderdaad wel de actieve brillen. Dacht eigenlijk niet zo bij na, en meende een 'gewoon' brildoosje of etui te kunnen nemen, maar die zijn te klein voor de 3d brillen ???..
when everything works like intended, there's nothing left to experiment with...

modde239

Bij LG wordt er een etui bijgevoegd en dat is een prima bescherming......


ritchard

Zijn dit de brillen die je van Samsung kado krijgt?
Het duurt bij mij al meer dan 7 weken en Samsung zegt dat het zo een groot succes dat het 6 weken langer duurt.
Dan is de vraag langer dan..........................?
Gr. Ritchard
Mcintosh MX123, Mcintosh MC207, Hifi Rose 150B. Arcam Rphono. Thorens 125 MK2, Naim Audio CD3, Sonus Faber Olympica 3, Olympica 1, Olympica center, Venere Wall/Atmos, 2 x SVS SB-3000, MiniDSP DDRC-24, Epson EH-LS11000W, Screen INT 114 inch 4K, lg oled65g26la, Nividia Shield pro, Audioquest Mackenzie xlr.

modde239

Nee LG en Samsung hebben een verschillend systeem voor 3D brillen.....tot mijn verbazing zat er 1 3D bril in de doos van mijn plasma...... :D

focusR

De Promotie actie zijn volgens mij ook de 3100 brillen. (Ik viel net buiten de actie dus heb er 2 extra bij mijn tv gekocht)
Maar helaas dus niet zoals ik hierboven zie geleverd met een etui o.i.d....
when everything works like intended, there's nothing left to experiment with...

modde239

Misschien bij V&D een zachte bril etui..?....

focusR

Denk dat ik inderdaad echt met m'n 3d brilletje op zak wat winkels af moet binnenkort om te kijken of ze ergens en etui hebben waar die in past 8)..
when everything works like intended, there's nothing left to experiment with...

modde239

Quote from: focusR on August 15, 2011, 19:06:41
Denk dat ik inderdaad echt met m'n 3d brilletje op zak wat winkels af moet binnenkort om te kijken of ze ergens en etui hebben waar die in past 8)..

Suc6...


evilniek

Zoiets als hieronder? Ik heb geen idee of hier uberhaupt 3D brillen in passen. Of een skibril etui ofzo?

Brillen, doos!
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

focusR

Die is wel eh...groot, inderdaad ;)..
En die andere optie die jij geeft is misschien zo gek nog niet!
Bedankt voor het meedenken ;D.
when everything works like intended, there's nothing left to experiment with...

evilniek

Quote from: focusR on August 15, 2011, 21:26:54
Die is wel eh...groot, inderdaad ;)..
En die andere optie die jij geeft is misschien zo gek nog niet!
Bedankt voor het meedenken ;D.

als je eventueel wat hebt gevonden, hoor ik t graag.
Arcam ~ Revel ~ Sony-SXRD ~ Panasonic ~ Oppo

focusR

Misschien zijn ze er wél...:

Aantal opbergvakken   1
Kleur   Zwart
Materiaal   Nylon
Buitenafmeting lengte   17,0cm
Buitenafmeting hoogte   4,5cm
Buitenafmeting breedte   7,5cm
Type   Softcase

EAN-Code: 4007249955807
Typenummer: 95580Bron: Hama 95580 3d Bril Etui Zwart / 95580
when everything works like intended, there's nothing left to experiment with...