Inbouw zit nu goed volgens mij, ik heb de mids in een mdf ring gemonteerd en de deuren flink gedempt met bitumen en isolatie.
De auto is een Citroen C4, misschien niet de meest voor de hand liggende auto hiervoor, maar volgens mij zijn de locaties van de drivers niet verkeerd.
Zeker aangezien de achterspeakers wel lage tonen lijken te produceren (maar wel dof, dus wellicht die crossovers inderdaad)
Het hoeft zeker niet hard te gaan, het gaat me er vooral om dat het goed klinkt.
Theoretisch moet je met deze setup echt wel een zeer serieus resultaat kunnen halen.
Het hangt er ook een beetje vanaf hoe het ingebouwd is, met welk materiaal en in welke auto.
Van de prs weet ik dat het niet echt knallers zijn qua bas, maar ze kunnen vreselijk goed klinken.
De h100 is niet zo uitgebreid, maar toch moet het hiermee kunnen.
Met de prs compo, heb ik in het verleden zelfs wedstrijden gewonnen. (sq).
Waarmee stuurde je destijds de prs aan? En was deze actief of passief aangestuurd?
Actief kan bij mij ook in deze setup, alleen kom ik dan twee kanalen te kort (op de pxh) en zou ik de speakers in de achterdeuren niet meer kunnen aansturen, wat mij een hoop gezeur vanaf de achterbank oplevert