Er blijkt ook hier toch nog redelijk wat animo voor In Car Entertainment (I.C.E.) te zijn dus hierbij toch maar een algemeen topic voor alle vragen, mededelingen en vooral ook foto's van je nieuwe aanwinst en/of install.
Blijkbaar vinden veel HT'ers het ook belangrijk om ook in de auto van de favoriete muziek te houden

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Voordat dit een algemeen topic werd:Zijn er hier mensen ook een beetje bezig met after market audio in de auto? Ik wil namelijk binnenkort beginnen om de audio wat aan te pakken. Heb nu 13 cm Pioneer speakers in de voordeuren, maar dit klinkt erg schel en wil ik dus op termijn gaan vervangen. Deze zijn aangesloten op een Ground Zero 4 kanaals versterker in de kofferbak, waar ook een subwoofer op is aangesloten momenteel.
Nu gaat de subwoofer eruit en wil ik op de 2 overige kanalen een setje 6x9 hoedenplank speakers aansluiten en vroeg mij af of iemand weet wat een beetje audiofiele speakers zijn, tot ongeveer 120,- (ik weet het, het is niet veel). Ik ben uiteraard van plan binnenkort wat te luisteren in de winkel, maar ik wil graag wat ideeλn en in de winkel klinkt het natuurlijk heel anders als in een kleine hatchback.
Zelf lees ik veel goeds over de speakers van Ground Zero, zeker in mijn prijsklasse, iemand hier ervaring mee of die mij andere merken kan adviseren? Het is in ieder geval de bedoeling om eerst een setje hoedenplank speakers aan te sluiten om vervolgens als het budget het weer toelaat een andere composet voor en radio te kopen. Ook moet ik mij eens verdiepen in het dempen van de deuren, want de deuren van een Saxo zijn verre van "dood".