DIY live video streaming

Started by mambofats, August 5, 2011, 15:34:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mambofats

Misschien is dit niet de goeie plek om de vraag te stellen, maar toch even proberen ...

bij ons in de biljartclub willen we een camera op tafel richten, zodat er via onze website kan gekeken worden.
Hiermee bedoelen we echt live video streaming, kwaliteit 720p met goede kleuren.

Heeft hier iemand al ervaring mee ? En zo ja, kun je mij in de goede richting sturen.
Hardware is geen probleem.

thx

Alain
Sony BDP-S550, Onkyo TX-SR707, Tubes for main speakers, Klipsch RF-52 + RC-52, Optoma HD-20, Monster cables

trouwkeverhuren

Je kunt hiervoor windows media encoder gebruiken. Simpel programma om te streamen. FF google voor meer info!

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

donaldk

Slechte kwaliteit en tegenwoordig in video ads naast de overlays. Maar geen audio dichtklapfunctie zoals sommige andere cam en of live audiosites, das irritant joh, als opeens de audio dichtklapt en je denkt er is iets mis, of dat de audio niet getriggert wordt om weer open te gaan, in voip kan ik er nog reden toe zien, maar vind ik het persoonlijk ook niet prettig. Stickam heeft ook stevige audio kwaliteit, video vond ikgisteravond minder, maar heb maar een radioshow bekeken, dus kan gewoon aan de webcams liggen.