DLP-LINK brillen

Started by Mavel, August 3, 2011, 09:05:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mavel

Ik heb 3 acer DLP-LINK brillen. Nu heb ik gisteren bij het kijken van een film gemerkt dat bij 1 bril heel af en toe het 3d effect kwijt ben en daarna alles even paars en geel word en daarna is alles weer normaal. Dit duurt een paar seconden en gisteren tijdens een film van 2,5uur is het 5x gebeurt. De andere brillen zagen het niet. Weet iemand wat dit kan zijn?

modde239

Quote from: Mavel on August  3, 2011, 09:05:54
Ik heb 3 acer DLP-LINK brillen. Nu heb ik gisteren bij het kijken van een film gemerkt dat bij 1 bril heel af en toe het 3d effect kwijt ben en daarna alles even paars en geel word en daarna is alles weer normaal. Dit duurt een paar seconden en gisteren tijdens een film van 2,5uur is het 5x gebeurt. De andere brillen zagen het niet. Weet iemand wat dit kan zijn?

Dat klinkt als een sync probleem.....

Mavel

#2
Oke en hoe kan ik dit voorkomen? Want de andere brillen zagen dit niet..

Ik zal vanavond nog een film kijken met die bril en kijken of bij een andere film het ook gebeurt.

home@the movies

Quote from: Mavel on August  3, 2011, 11:42:24
Oke en hoe kan ik dit voorkomen? Want de andere brillen zagen dit niet..

Ik zal vanavond nog een film kijken met die bril en kijken of bij een andere film het ook gebeurt.

zijn het oplaadbare brillen of met een batterij ? anders even van batterij wisselen als deze langer in gebruik is dan de andere brillen zou het wel eens kunnen dat deze op zijn einde loopt, dan krijg je zeker sync problemen.

Groeten

Werner

Mavel

Ze zijn inderdaad op batterij. Dat is een goede ik zal ze vervangen. Bedankt voor de tip ga het vanavond proberen.

Erwin25

Quote from: Mavel on August  3, 2011, 09:05:54
Ik heb 3 acer DLP-LINK brillen. Nu heb ik gisteren bij het kijken van een film gemerkt dat bij 1 bril heel af en toe het 3d effect kwijt ben en daarna alles even paars en geel word en daarna is alles weer normaal. Dit duurt een paar seconden en gisteren tijdens een film van 2,5uur is het 5x gebeurt. De andere brillen zagen het niet. Weet iemand wat dit kan zijn?

Is het vaak bij lichte scenes/witte achtergrond o.i.d.?
DLP link gebruikt een soort lichtflits om te syncen met de beamer/televisie.
Ik heb weleens last als ik ineens erg wit/licht beeld heb.

Groet, Erwin

Sent from my GT-P7500 using Tapatalk
Sound: Onkyo TX-NR3009 - Emotiva XPA-5 - MiniDSP 2x4
Vision: Panasonic TX-P65st50 - Oppo BDP-93 (region free) - HTPC (Core i5) - PS3/XBox 360 - Humax irhd-5050C
Thunder: B&W HTM1 - B&W 703 (x2) - B&W 602 S2(x2) - B&W 602 S3 (X2) - SVS PC12 Plus - SVS PB12 NSD
Storage: Synology DiskStation DS213@4TB

Mavel

Ik had het met Avatar. Nu heb ik er niet op gelet of het bij lichte scenes is. Maar dan zou iedereen er toch last van moet hebben? Maar ik heb de batterij vervangen voor een nieuwe. En ik heb how to train an dragon gekeken. En geen een keer heb ik last gehad. Ik denk dus inderdaad dat het de batterij is!

m9

doe je zelf een plezier en schaf een rf brilletje aan.

Mavel

Nu werkt een rf brilletje niet met DLP. Maar het probleem is opgelost! Bedankt voor de hulp.