Eweka: retentie naar 1.000 dagen!

Started by DVDGuy, May 19, 2011, 13:44:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DVDGuy

Eweka heeft de retentie op de binaries nieuwsgroepen verhoogd naar 1000 dagen! Hiermee bieden wij de hoogste retentie van alle Nederlandse usenet providers.

De retentie (het aantal dagen dat Eweka de informatie op de servers bewaart) blijft
bovendien iedere dag groeien. Zo houdt Eweka met een compleetheid van meer dan 99%
een reusachtige database aan artikelen voor haar klanten beschikbaar.

Zomeractie:
Eweka komt met een grote zomeractie voor al haar klanten. Vanaf 1 juni 2011 ontvangt
iedere klant, die voor 90 dagen of meer ineens betaalt, een bonus. Je kunt kiezen voor
extra dagen toegang of een snelheidsverhoging naar 100 Mbit/s!

Meer informatie over deze grote Zomeractie kun je volgen via hun website.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

diceman

Quote from: DVDGuy on May 19, 2011, 13:44:16
Eweka heeft de retentie op de binaries nieuwsgroepen verhoogd naar 1000 dagen! Hiermee bieden wij de hoogste retentie van alle Nederlandse usenet providers.

De retentie (het aantal dagen dat Eweka de informatie op de servers bewaart) blijft
bovendien iedere dag groeien. Zo houdt Eweka met een compleetheid van meer dan 99%
een reusachtige database aan artikelen voor haar klanten beschikbaar.

Zomeractie:
Eweka komt met een grote zomeractie voor al haar klanten. Vanaf 1 juni 2011 ontvangt
iedere klant, die voor 90 dagen of meer ineens betaalt, een bonus. Je kunt kiezen voor
extra dagen toegang of een snelheidsverhoging naar 100 Mbit/s!

Meer informatie over deze grote Zomeractie kun je volgen via hun website.


Heb op de website gekeken kom echter geen 100Mbits tegen.

Sterker nog hem zelf UPC in combinatie met hitnews en deze kan de 120 mbit aan die upc doorgeeft ( wel de hoogste account kiezen uiteraard).
had info ingewonnen bij Eweka echter de helpdesk vertelde mij dat het hoogste account 50mbits niet hoger kwam dan 40 mbit, zodoende was ik overgestapt naar hitnews.
Als het verandert is zou mooi zijn want de prijzen zijn een stuk milder bij eweka.
maar eens bellen.

Hammer46

Yep inderdaad  1000 dagen en via de site waar ik mijn "Stuff "haal daar hebben ze het opgeschroeft naar 1.200 dagen nice job  ben er erg content mee :headbanging:
Rotel
Rb-1080 / Rc-1070/ Rcd-1072/ Rt-1080 / Wharfedale Valdus 500/ Oehlbach NF1 / NF 214 / Canare 4S11