component ingang stuk ???

Started by charlez, November 2, 2003, 17:53:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

charlez

Terwijl ik de scherminstellingen aan het veranderen was (horizontal position) was men input signaal opeens weg. En het is op geen enkele manier terug te krijgen.
Maak gebruik van H3DI en component in. Als ik de s-video in gebruik krijg ik wel beeld.

:'(
Sony vpl-xw5000 / Denon AVC-X8500HA  / Klipsch RF-62 / Klipsch RC-62 II / Klipsch RB-61 / Klipsch RS-62/ Klipsch RW12D / Oppo udp-203 / Apple TV4K

jaco

Charles,
Je was de horizontal position neem ik aan aan het instellen op je projector. OF was je bezig met paramters in de Holo zelf ? De holo kan volgens mij parameters per input bewaren.
Verder zou in de versie 2.3 software een reset van de kaart zitten. Maar ik neem aan dat je de PC wel al gere-boot hebt.

jaco

charlez

heb het al gevonden, de horizontale positie was zo ver opgeschoven dat alles buiten beeld zat.
Sony vpl-xw5000 / Denon AVC-X8500HA  / Klipsch RF-62 / Klipsch RC-62 II / Klipsch RB-61 / Klipsch RS-62/ Klipsch RW12D / Oppo udp-203 / Apple TV4K

jaco

Ja dat zat erin. Ik heb ook al zitten kloten met 1024x768 60P aan de praat te krijgen via de HD-AUX, en dan kun je ook zo veel parameters veranderen dat je opeens de sync kwijt bent, en heb je zwart beeld of zo.

Jaco

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Onze vlag is blauw, wit en:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview