acer 5360 of 5360 BD?

Started by win, July 29, 2011, 07:33:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

win

Heb nvidia vision set + acer 3d monitor die geschikt is voor zowel nvidia vision set als PS3 3d (films en games)
Wil nu ook graag 3d beamen met zowel nvidia vision set als PS3 3d (films en games)
acer 5360 is geschikt voor nvidia vision set en lijkt ongeschikt voor PS3 3d (films en games)?
acer 5360 BD lijkt geschikt voor PS3 3d (films en games) en lijkt ongeschikt voor nvidia vision set?

Welke 3d beamer (acer of andere) is geschikt voor zowel nvidia vision set als PS3 3d (films en games)?

Mavel

Volgens de website van acer heeft de H5360BD staat dat deze ook 3D Vision ondersteunt. Maar 3D Vision heeft de usb emitter nodig. En die kun je (denk ik) toch niet gebruiken op je PS3? Overigens kun je wel een DLP 3D bril halen en dan kun je wel 3D mee zien op je PS3.

win

op dit forum vond ik dat de 5360BD - niet - werkt met de nvidia vision set bril: http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=195567

nu wil ik natuurlijk de  - duurdere - BD behalve op PS3/BR ook op m'n PC (3d films en 3d games) kunnen aansluiten.
net als m'n acer 3d monitor dat ook doet met de nvidia vision set bril.
weet iemand toch een mogelijkheid? of anders waarom het niet zou kunnen?

Mavel

#3
Ik heb zelf de H5360, en heb een AMD HD6870 videokaart en ik kan via mijn pc 3D gamen via de iz3d driver en speel 3d blu-ray's af via Roxio Cineplayer bd (die was het goedkoopst) maar Total Media Theatre en Power Dvd 11 werken ook prima. Ik gebruik hier voor de DLP3D brillen.

Ik lees inderdaad dat de H5360BD geen 3D Vision heeft. (de website van acer zegt van wel.) Mocht het niet zo zijn zal je dus DLP3D brillen kunnen gebruiken om Blu-Ray's en games te zien in 3D en je PS3. Maar dan zul je voor je monitor je huidige brillen kunnen gebruiken. Ik weet niet of een nvidia kaart werkt met DLP3D brillen dit heb ik nog nooit kunnen testen.

win

Volgens Acer (product manager) werkt de BD óók met nvidia 3d vision set + bril. Heeft iemand hier ervaring mee?