Ervaring met 'Speakers Corner Records' LP's

Started by ThijsG, July 25, 2011, 16:38:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ThijsG

Ik heb een paar prachtige titels gezien in de winkels in Groningen. Speakers Corner Records heeft deze serie geproduceerd. Nou vroeg ik mij af of
er mensen zijn op dit forum die LP's hebben van deze Record label. Wat zijn de bevindingen van de kwaliteit?

Ik heb namelijk mensen horen zeggen dat, duitse persingen vaak niet mooi zijn.
"Why play so many notes instead of just choosing the most beautiful?" Miles Davis

Mordante

Ik ben hier ook wel nieuwschierig naar. Heb ook wel eens gehoord dat de kwailteit van simply vinyl en speakers corner niet altijd even goed is. Dat ook de producten van de Haarlemse platenperserij wat wisselend van kwaliteit is

AbZ

Quote from: ThijsG on July 25, 2011, 16:38:29Ik heb namelijk mensen horen zeggen dat, duitse persingen vaak niet mooi zijn.
Lijkt me klinkklare onzin.  Deze dingen worden alleen voor liefhebbers gemaakt.   Technologie is goed en de markt zeer kritisch.

ThijsG

Bedankt voor jullie reacties... Ik heb de plons maar gemaakt en *John Coltrane - Ballads gekocht... Klinkt geweldig, en het geheel ziet er verzorgd uit. Ben benieuwd naar andere titels van deze 'audiofiele' platendrukker.
"Why play so many notes instead of just choosing the most beautiful?" Miles Davis