Harbeth speakers (incl LSkabel / versterking)

Started by Cyreg, July 24, 2011, 14:57:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jumping Jack

Mooi filmpje maar zo'n Gyro zou ik toch nooit in mijn huis willen. Ik word bloednerveus van dat ding.
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

bmateijsen

Quote from: fred19633 on March  9, 2012, 10:13:56
Gut en wat nou dan?

Hoe bedoel je?

QuoteBen overigens wel nieuwsgierig of er nog Betjes zijn verkocht naar aanleiding van de Show.

;)

Dr.Bedlo

Quote from: bmateijsen on March  9, 2012, 10:46:56
Hoe bedoel je?

;)

Ben in een melige bui sorry..Bedrijfsgeheim! Ach kan ik ook wel inkomen.
Quad vintage.

Bas Akkerman

Quote from: bmateijsen on March  9, 2012, 10:05:32
Het is dan ook een impressie ;D
Ik kan zo lekker kritisch overkomen.  :huh2: Bedoel dat het leuk is om ook dat verschil eens te horen. Niet dat ik erop afga, ik weet dat dat geen goede afspiegeling is, maar ik luister wel eens naar impressies op YT. Dan is het grappig nu eens zelf het verschil te ervaren tussen "live" en opname.

Ik zag 'deel 1' staan. We kunnen dus nog meer verwachten? ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Jumping Jack

Wat is het eerste nummer in het filmpje trouwens? The Knife of Fever Ray?
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

bmateijsen


bmateijsen

Quote from: Bas Akkerman on March  9, 2012, 11:06:09
Ik kan zo lekker kritisch overkomen.  :huh2: Bedoel dat het leuk is om ook dat verschil eens te horen. Niet dat ik erop afga, ik weet dat dat geen goede afspiegeling is, maar ik luister wel eens naar impressies op YT. Dan is het grappig nu eens zelf het verschil te ervaren tussen "live" en opname.

Ik zag de reactie ook zoals je hem nu omschrijft ;).

QuoteIk zag 'deel 1' staan. We kunnen dus nog meer verwachten? ;)

Ik heb volgens mij nergens deel 1 gezegd ;), toch?

Jumping Jack

Gracias señor, toegevoegd aan mijn amazon-winkelkarretje  ;)
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Bas Akkerman

Quote from: bmateijsen on March  9, 2012, 11:12:49
Ik heb volgens mij nergens deel 1 gezegd ;), toch?
De wens is de vader van de gedachte. Had het filmpje op mijn mobiel bekeken en gehoord en zag 'set 1' staan. Had dat in mijn hoofd naar 'deel 1' vertaald. Haha, geeft wel aan dat ik de avond leuk vond...  :smile:
Was Silent Shout nog aan het doorbladeren, maar kwam het nummer niet tegen. Is dus van haar zelf, thnx!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

garmtz

Yep, Keep The Streets Empty for Me van Fever Ray. Briljant!

AbZ


Bas Akkerman

Quote from: garmtz on March  9, 2012, 21:56:21
Yep, Keep The Streets Empty for Me van Fever Ray. Briljant!
Erg goed nummer inderdaad. Heb de rest even geluisterd op YT. Moet er nog wel aan wennen, maar voor dit nummer alleen koop ik de cd misschien nog wel.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martin!!!

Quote from: Bas Akkerman on March 10, 2012, 08:06:48
Erg goed nummer inderdaad. Heb de rest even geluisterd op YT. Moet er nog wel aan wennen, maar voor dit nummer alleen koop ik de cd misschien nog wel.

Dat vind ik ook.

Wil de CD misschien wel gaan gebruiken als 1 van de referentie CD's in mijn zoektocht naar de juiste Harbeth, de mannen van BB&G zullen deze CD toch niet voor niets hebben uitgezocht voor de Harbeth show denk ik dan maar.

Dus vol goede moed hier de stad (Gouda) in getrokken en je raad het al.............. nergens te verkrijgen. Vanmiddag dan nog maar even proberen bij de MM (R'dam). En anders maar bestellen via het net...
mainly British stuff

bmateijsen

Fever Ray is uit mijn hoofd in 2010 uitgekomen, en is electronische muziek die niet echt 'top 40' betiteld kan worden, maw ik denk dat je hem bijna nergens zal vinden.

Over de muziekkeuze, wij draaien veel, en om nu iets snel referentie te noemen, tja, dat lijkt mij iets teveel van het goede! Koop de muziek omdat het iets met je doet! 8).

Groet,

Bjorn

Quote from: Martin!!! on March 10, 2012, 12:59:20
Dat vind ik ook.

Wil de CD misschien wel gaan gebruiken als 1 van de referentie CD's in mijn zoektocht naar de juiste Harbeth, de mannen van BB&G zullen deze CD toch niet voor niets hebben uitgezocht voor de Harbeth show denk ik dan maar.

Dus vol goede moed hier de stad (Gouda) in getrokken en je raad het al.............. nergens te verkrijgen. Vanmiddag dan nog maar even proberen bij de MM (R'dam). En anders maar bestellen via het net...


Martin!!!

#689
Quote from: bmateijsen on March 10, 2012, 13:01:40
Fever Ray is uit mijn hoofd in 2010 uitgekomen, en is electronische muziek die niet echt 'top 40' betiteld kan worden, maw ik denk dat je hem bijna nergens zal vinden.

Over de muziekkeuze, wij draaien veel, en om nu iets snel referentie te noemen, tja, dat lijkt mij iets teveel van het goede! Koop de muziek omdat het iets met je doet!

De CD is zelfs al in 2009 uitgekomen en idd lastig te verkrijgen "den Rotterdamsche Dooschenschuifert" had m ook niet, dus ga ik hem bij het vriendelijke blauwe dikke mannetje bestelllen wordt ie nog thuis bezorgd ook.

De muziek deed zeker iets met me vandaar de intresse, ennnn ik wilde het ook een beetje on-topic houden  :bigsmile:

mainly British stuff

Alco

Quotedus ga ik hem bij het vriendelijke blauwe dikke mannetje bestelllen wordt ie nog thuis bezorgd ook.
Maar dan wel tegen een onnodig hoge prijs. 

(€ 15,94 incl. bezorgen vs € 8,99 incl. bezorgen via http://www.wowhd.nl/CD/fever-ray-fever-ray/dp/114853#bc=74a9 ) ::)
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

Martin!!!

Dus nog is een tip........... thanks Alco
mainly British stuff

Jumping Jack

4,5 pond bij Amazon.co.uk, gratis levering vanaf 25 pond...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Martin!!!

Ook dat is een mooie tip Jumping Jack... thanks
mainly British stuff

Jumping Jack

Graag gedaan! Amazon is meestal de goedkoopste en heeft een enorm aanbod...
Wilson Benesch / Accuphase/ Eversolo / Dual / Sennheiser / Shure / Meze
Jumping Jack's set
Discogs

Xander32

Quote from: bmateijsen on March 10, 2012, 13:01:40
Fever Ray is uit mijn hoofd in 2010 uitgekomen, en is electronische muziek die niet echt 'top 40' betiteld kan worden, maw ik denk dat je hem bijna nergens zal vinden.

Over de muziekkeuze, wij draaien veel, en om nu iets snel referentie te noemen, tja, dat lijkt mij iets teveel van het goede! Koop de muziek omdat het iets met je doet! 8).

Groet,

Bjorn


http://www.musicmeter.nl/album/149629
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Martin!!!

#696
Fever Ray zojuist besteld special edition CD+DVD voor 4,95 pound sterling bij Amazon Uk :pompom: en nog wat andere cd'tjes die ik zeker mee ga nemen bij het beluisteren van de diverse Harbeths om het maar weer even on-topic te krijgen......

mainly British stuff

TheoPrime

Quote from: Martin!!! on March 10, 2012, 22:02:08
Fever Ray zojuist besteld special edition CD+DVD voor 4,95 pound sterling bij Amazon Uk :pompom: en nog wat andere cd'tjes die ik zeker mee ga nemen bij het beluisteren van de diverse Harbeths om het maar weer even on-topic te krijgen......



Ook misschien een tip: Dallas Wind Symphony - BeachComber
Stereo: Mark Levinson No 532H - Classé cp-50, Sony xa-7es, Stello da100 Signature, JBL Century gold
      Kabels: Inakustik, Nordost, LAT International, Xindak, Supra Sword

Cyreg

Is C7es3 en weer back on topic  ;)
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE; Cyrus FM7 >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > AH! KB10 (3510), AH! KB10 (PSU1), AH! KB10 (8SE), AH! KB10 (FM7)

Bas Akkerman

Zegt wel wat over de muzikaliteit van Harbeth als het nu over muziek gaat... ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten