Harbeth speakers (incl LSkabel / versterking)

Started by Cyreg, July 24, 2011, 14:57:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bas Akkerman

Quote from: bmateijsen on March  2, 2012, 10:57:57
Ik zet ze vandaag nog on-line... ;)
Als een soort van appetizer  :coffee:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Idefix

Wow, lijkt mij wel een leuke avond te worden, met alle modellen van Harbeth!
Ben benieuwd naar de foto's en ervaringen!

Veel plezier alvast!
Idéfix

Dr.Bedlo

Misschien van enig interesse. De ontwikkeling van de BBC speakers met als uiteindelijk resultaat de P3esr van Harbeth.

http://www.ls35a.com/
Quad vintage.

bmateijsen

Foto's van de opstellingen voor de Harbeth show 2-3 maart:








bmateijsen


Robiwan

Quote from: bmateijsen on March  2, 2012, 14:46:28
Foto's van de opstellingen voor de Harbeth show 2-3 maart:


is er nog plek morgen?
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

bmateijsen

Quote from: LPlover on March  2, 2012, 14:48:39
is er nog plek morgen?

Ja hoor! Morgen is er gewoon een inloopdag ;D

Robiwan

Quote from: bmateijsen on March  2, 2012, 14:49:08
Ja hoor! Morgen is er gewoon een inloopdag ;D

oke, kom wellicht even kijken. Nou ja even, toch een eindje rijden maar toch geen f.ck te doen anders :D

Foto's zien er goed uit. Tipje van de sluier qua muziekkeuze?
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

bmateijsen

Quote from: LPlover on March  2, 2012, 14:51:49
oke, kom wellicht even kijken. Nou ja even, toch een eindje rijden maar toch geen f.ck te doen anders :D

Foto's zien er goed uit. Tipje van de sluier qua muziekkeuze?

Wij moedigen aan om gewoon zelf muziek mee te nemen. ;). Maar delen zullen we ook zelf bepalen en wij spelen letterlijk alles ;D

Peerless Monster

Echt heel gaaf dat Retro!!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Bas Akkerman

Linn, Naim, Leben en VTL (de laatste ken ik niet, de Leben ook nog niet echt). Leuk om een platenspeler erbij te zien. Dus ook daar "keuze" uit cd-speler, streaming en platenspeler. Ben erg benieuwd hoe de verschillen in luidsprekers naar voren komen i.c.m. de verschillende ketens ervoor. Ik denk dat ik nu maar alvast van huis vertrek... ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robiwan

Quote from: bmateijsen on March  2, 2012, 14:54:32
Wij moedigen aan om gewoon zelf muziek mee te nemen. ;). Maar delen zullen we ook zelf bepalen en wij spelen letterlijk alles ;D

kijk dat laatste is top en zo hoort het. The Cats mag dat :D
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

Klout10

#562
Sorry, het zal ongetwijfeld goed klinken, maar ben ik ik de enige die vind dat dit er niet uit ziet??
Current system: Rega Planar 8 with Ania MC | Linn Selekt DSM Edition Hub | Stereo Power Amplifier Cartridge | Organik DAC | Chord Epic Twin | Dynaudio Special Forty's

Robiwan

Quote from: Klout10 on March  2, 2012, 15:39:56
Sorry, maar ben ik ik de enige die vind dat dit er niet uit ziet?? Als ik met deze speakers thuis kom, sta ik binnen de kortste keren - met speakers - weer buiten!

Fraai vind ik ze ook niet. Ben zeer benieuwd hoe dat nu klinkt? Nog never nooit een Harbeth beluisterd.
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

bmateijsen

Quote from: Klout10 on March  2, 2012, 15:39:56
Sorry, het zal ongetwijfeld goed klinken, maar ben ik ik de enige die vind dat dit er niet uit ziet??

Over smaak kunnen we kort discussiëren, een Harbeth heeft een heel traditioneel uiterlijk. De Monitor 40.1 is ook gewoon groot, ik kan dat niet ontkennen, maar het vakwerk wat in een Harbeth zit, dat zie je ook wel aan de luidspreker.

Idefix

Als ik het goed voorheb, is het de M40.1 op de VTL-set, de SHL 5 op naim en dan de kleine p3 op Leben.

Is de laatste foto de C7 of M30?

Zien er echt wel retro-cool uit, knappe foto's!

Dey

Gaaf! Prachtig die schattige rosewood P3-tjes op die stands, goede keuze! Wat is het merk van stands en staan deze prijzen op jullie website?


P.S. Ik dacht dat jullie met een SuperUnity gingen spelen, maar zo te zien toch een SuperNait met NDX.
Naim Audio NAC202, NAPSC, NAP200, HiCapDR, DAC-V1, Rega P6 Ania, Nsub, Dynaudio

Alco

#567
Mooie foto's hoor. Thanx. :)

Alleen ogen de stands onder die HL-P3esr mij wel wat aan de hoge kant.
70 i.p.v. normaal gesproken 60cm ? :unsure:

Afgezien van de wat oubollige looks zou ik ook geen speakers zo ver in de kamer willen/kunnen plaatsen, maar desondanks kan ik me best voorstellen dat het fantastisch klinkt! Heb al jaren een zwak voor LS3/5a's en soortgelijke speakers.
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

Dirk

welke bron is er gepland voor de Leben ?
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Bas Akkerman

Quote from: Dynky on March  2, 2012, 16:35:40
welke bron is er gepland voor de Leben ?
De tv, om te laten horen dat de combinatie Leben en Harbeth prima geschikt is voor film. Maar serieus, ben ook wel benieuwd.

Nou de jongere dame naast me in de tram hoeft ook geen luistersessie te doen. Die heeft haar muziek zo hard staan dat ze over 5 jaar wel dopjes in haar ogen nodig heeft!  :withstupid:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

bmateijsen

Quote from: Dynky on March  2, 2012, 16:35:40
welke bron is er gepland voor de Leben ?

Akurate DS...

Bas Akkerman

Ik vond het een toffe show! Heb een vrij druk weekend, maar zal z.s.m. een verslagje plaatsen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Robiwan

Quote from: Bas Akkerman on March  3, 2012, 08:38:17
Ik vond het een toffe show! Heb een vrij druk weekend, maar zal z.s.m. een verslagje plaatsen.

ik ga vanmiddag even op bezoek.
Rega Brio |  Naim ND5XS | Audiolab 6000 CDT | MoFi Studiodeck+ | Neat Motive SX2

Bas Akkerman

Quote from: LPlover on March  3, 2012, 09:21:43
ik ga vanmiddag even op bezoek.
Ja, jammer dat ik er vandaag niet ben. Had graag wat meer mensen van het forum onmoet. Veel plezier!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

bmateijsen

Quote from: Bas Akkerman on March  3, 2012, 08:38:17
Ik vond het een toffe show! Heb een vrij druk weekend, maar zal z.s.m. een verslagje plaatsen.

Hoi Bas,

Was leuk je weer te zien en wij vonden het ook een gezellige avond!

Groet,

Bjorn