Harbeth speakers (incl LSkabel / versterking)

Started by Cyreg, July 24, 2011, 14:57:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

jahtari

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Mitch--

Quote from: jahtari on October 14, 2020, 08:40:33


Toch niet verkeerd!

mwahh not my cup of tea  :coffee: gelukkig zijn er verschillende smaken :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Dr.Bedlo

Heeft Harbeth niet een keer foeileleijke speakers gemaakt met van die paarse drivers?
Quad vintage.

jahtari

#5278


:wow:
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

Mitch--

Quote from: fred19633 on October 14, 2020, 16:30:04
Heeft Harbeth niet een keer foeileleijke speakers gemaakt met van die paarse drivers?

Klopt ja!

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Dr.Bedlo

Quad vintage.

WickedGame

Quote from: r_flagg on October 13, 2020, 18:57:33
Ik noem maar een voorbeeld

Heel uitgesproken design van Vivid, maar het klinkt wel verdomde goed.  ;D

edwin99

Sinds augustus in het bezit van een heel mooie paar Harbeth C7es-3 XD geleverd door forum sponsor Marcel.
En sinds gisteren ook een paar hele mooie stands gemaakt door Patrick ( r_flagg ), dus nu tijd voor foto's

Wordt aangestuurd door een Luxman L-550AX en dat is een zeer mooie combi vind ik.

TV: LG OLED 65" - Sonos Arc - PS5 - Apple TV 4K
Cinema: Yamaha RX-A2080 - Monitor Audio Radius met KEF T301 (Atmos) - SVS PC-2000 - Apple TV 4K - Epson EH-LS11000W  - Kingpin VFS240 Spanscherm

jahtari

Hmm, erg wennen, witte stands.

Speaker fineer vind ik wel prachtig.
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

r_flagg

Mooie combi
Geniet ervan !


Quote from: jahtari on November  3, 2020, 09:39:11
Hmm, erg wennen, witte stands.
Gewoon... omdat dat ook kan .. dus
Movie: JVC X500; Onkyo TX-NR5008; Sony UBP-X800; Synology DS1812+ DX512 (13x3TB); Surround-11.2: sony SS-T70es (11x) sub:2x 18" DIY
Stereo-1: NAD M12;  2x Mola Mola Kaluga; Jamo R907
Stereo-2: SONY TA-E80es; 2x TA-N80es;Sony CDP-X777es; ST-S770es; TC-K950es; Sony SS-R70es speakers ( Esprit no3)

Bas Akkerman

Quote from: edwin99 on November  3, 2020, 09:26:24
Sinds augustus in het bezit van een heel mooie paar Harbeth C7es-3 XD geleverd door forum sponsor Marcel.
En sinds gisteren ook een paar hele mooie stands gemaakt door Patrick ( r_flagg ), dus nu tijd voor foto's

Wordt aangestuurd door een Luxman L-550AX en dat is een zeer mooie combi vind ik.
Luxman en Harbeth... :wub:

Ooit!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Mitch--

Quote from: edwin99 on November  3, 2020, 09:26:24
Sinds augustus in het bezit van een heel mooie paar Harbeth C7es-3 XD geleverd door forum sponsor Marcel.
En sinds gisteren ook een paar hele mooie stands gemaakt door Patrick ( r_flagg ), dus nu tijd voor foto's

Wordt aangestuurd door een Luxman L-550AX en dat is een zeer mooie combi vind ik.

Prachtig  :clapping: klinken lekker he....  ::)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

edwin99

TV: LG OLED 65" - Sonos Arc - PS5 - Apple TV 4K
Cinema: Yamaha RX-A2080 - Monitor Audio Radius met KEF T301 (Atmos) - SVS PC-2000 - Apple TV 4K - Epson EH-LS11000W  - Kingpin VFS240 Spanscherm

tompj

Quote from: Bas Akkerman on November  3, 2020, 12:42:57
Luxman en Harbeth... :wub:

Ooit!
Zeker lekker samen!

Net als Harbeth en Accuphase (vooral klasse A) 😬.
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Melody AN 300B Max
Bronnen: CD: AccuphaseDP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Musical Fidelity Nu Vista Vinyl phono pre, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

H&C Hifi

Genoeg mooie combinaties met Harbeth te verzinnen hoor.

En dat kan ook veel goedkoper dan de bovengenoemde (wel zeer fraaie) modellen  ;)

tompj

#5290
Quote from: HcHifi.nl on November  4, 2020, 17:11:47
Genoeg mooie combinaties met Harbeth te verzinnen hoor.

En dat kan ook veel goedkoper dan de bovengenoemde (wel zeer fraaie) modellen  ;)
Ik heb af en toe de indruk fat Harbeths op een wekkerradio al lekker klinken. Moeilijk doen ze niet.
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Melody AN 300B Max
Bronnen: CD: AccuphaseDP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Musical Fidelity Nu Vista Vinyl phono pre, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

edwin99

Quote from: tompj on November  4, 2020, 16:38:28
Zeker lekker samen!

Net als Harbeth en Accuphase (vooral klasse A) 😬.

Ja dat is ook een mooie combo. De Luxman van mij is ook klasse A.  ??? ::)
TV: LG OLED 65" - Sonos Arc - PS5 - Apple TV 4K
Cinema: Yamaha RX-A2080 - Monitor Audio Radius met KEF T301 (Atmos) - SVS PC-2000 - Apple TV 4K - Epson EH-LS11000W  - Kingpin VFS240 Spanscherm

EDV

Quote from: edwin99 on November  3, 2020, 09:26:24
Sinds augustus in het bezit van een heel mooie paar Harbeth C7es-3 XD geleverd door forum sponsor Marcel.
En sinds gisteren ook een paar hele mooie stands gemaakt door Patrick ( r_flagg ), dus nu tijd voor foto's

Wordt aangestuurd door een Luxman L-550AX en dat is een zeer mooie combi vind ik.

Proficiat knappe set!

EDV

Heeft iemand ooit de Dutch&Dutch vergeleken met harbeth 30.2 of  30.1?

Kwabbernoot

Waarom ga je ze zelf niet ergens beluisteren in plaats van overal deze vraag te stellen?

Groeten...

EDV

Quote from: Kwabbernoot on December 23, 2020, 14:13:31
Waarom ga je ze zelf niet ergens beluisteren in plaats van overal deze vraag te stellen?

Groeten...
Waaauw zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar!
Dienen hier audio fora voor! Om elkaar op hun plaats te zetten.
Is natuurlijk heel moedig zo anoniem mensen op hun plaats te stellen.
Vind het niet nodig u van antwoord te voorzien!
Maar we leven in een corona tijdperk dat is 1 ! Misschien niet waar u rekening mee houd.
Alleszins ik wel, maar uw antwoord bewijst genoeg hoe u in de maatschappij staat!
En 2 een speaker beluister je thuis! Om al een beetje kaf van koren te scheiden stel ik de vraag overal hier!
U hoeft deze niet te lezen en nog veel minder op een boerse manier te antwoorden.
En geen groeten....

Kwabbernoot

Quote from: EDV on December 23, 2020, 14:29:03
Waaauw zalig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar!
Dienen hier audio fora voor! Om elkaar op hun plaats te zetten.
Is natuurlijk heel moedig zo anoniem mensen op hun plaats te stellen.
Vind het niet nodig u van antwoord te voorzien!
Maar we leven in een corona tijdperk dat is 1 ! Misschien niet waar u rekening mee houd.
Alleszins ik wel, maar uw antwoord bewijst genoeg hoe u in de maatschappij staat!
En 2 een speaker beluister je thuis! Om al een beetje kaf van koren te scheiden stel ik de vraag overal hier!
U hoeft deze niet te lezen en nog veel minder op een boerse manier te antwoorden.
En geen groeten....

Ohw, ik wilde je eventueel uitnodigen om hier een eerste indruk op te doen indien je in de buurt woont. Je begrijpt dat dat niet meer doorgaat.

Groeten...

EDV

Quote from: Kwabbernoot on December 23, 2020, 14:34:09
Ohw, ik wilde je eventueel uitnodigen om hier een eerste indruk op te doen indien je in de buurt woont. Je begrijpt dat dat niet meer doorgaat.

Groeten...

Waarom ga je ze zelf niet ergens beluisteren in plaats van overal deze vraag te stellen?

Groeten...

Als dit je bedoeling was had je post er anders uit gezien!

Bv: als je wil kan je ze bij mij komen beluisteren!

Ipv  :baaa: :-X

chansig

Nou nog 17 posts en dan kan je je set te koop zetten.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Quote from: EDV on December 23, 2020, 14:40:29
Waarom ga je ze zelf niet ergens beluisteren in plaats van overal deze vraag te stellen?

Groeten...

Als dit je bedoeling was had je post er anders uit gezien!

Bv: als je wil kan je ze bij mij komen beluisteren!

Ipv  :baaa: :-X

Fijn dat je mij zo doorziet.