Nieuwe indeling van dit Board wellicht handiger?

Started by twani, July 20, 2011, 10:37:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

twani

Mezelf heel goed realiserend dat ik te weinig ervaring heb om er een gefundamenteerde mening over te geven, er tevens geen zeggenschap over heb (en ook niet wil hebben ;D), vraag ik me hetvolgende tóch hardop af.....
Ik merk dat ik als (redelijk nieuwbakken..) lid van het "Hifi Stereo Streaming"  -  "PC Hifi"" gezelschap hier op het forum, het lastig vind mijn vragen en opmerkingen betreffende bovenstaande subjects in de juiste rubriek te plaatsen.
Een vraag over byv. een NAS kun je wel ergens kwijt, maar niet in een specifiek daarvoor bestemd gedeelte van het Board.
Dat dit (volgens mij) best speelt merk je ook als je iets wilt opzoeken over byv. diezelfde NAS, verspreid over verschillende afdelingen kom je dan wat dingetjes tegen, maar eea. verre van gebundeld......
Ik geef toe dat ik vwb. dit onderwerp óók op het spoor ben gezet door onze vrienden van een Duits forum waar ik eea. wél makkelijk terugvind. Ik heb er een een printscreen bijgedaan misschien kunnen jullie hier je mening eens op loslaten.
Streaming is dermate snel groeiend dat een nieuwe differentiatie van de subboards wellicht zinvol is.
Mocht het zo zijn dat ik de enige ben die dit als een issue ziet, laat me dan maar in het welbekende sop gaarkoken ;D