Bakkums B&W kamer (8 jaar later)

Started by Bakkums, August 26, 2007, 18:33:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bakkums

Zo, naar lang weggeweest hier een nieuwe update:

Heb mijn huidige LCD verkocht en word deze week rond gemaakt. Zal dus vanaf begin volgende week een nieuwe tv moeten halen.
Ik ga voor de Samsung LE40 B650, dit omdat deze volgens HDtvtest zeer goed uit de test komt.
Qua prijs staat die mij ook zeker aan. Zat eerst te twijfelen om een Sony W5500 te halen, maar vind deze vergeleken met de samsung
niet de meerwaarde waard.

Ook komt er volgende maand een nieuwe bank te staan, aangezien ik in deze bank last van mij rug krijg als ik een film kijk of lang game.

Foto's volgen wanneer de producten binnen zijn.

LittleNinja

Wat is het prijsverschil tussen de twee giganten eigenlijk?
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Bakkums

De samsung B650 komt op € 719,-
De sony W5500 komt op € 749,-

Voor mijn doen zie ik die 30 euro niet weer in de sony, de samsung heeft namelijk meer opties dan de sony.

Bakkums

Vandaag moest ik werken en kwam wat moois tegen. De Sony 40w5710 deze was in de aanbieding voor 799 , maar toen ik de tv in de computer op zocht, zag ik dat de tv niet meer leverbaar is.

Dus heb de tv nu gekocht voor minder dan de samsung. Nieuw in doos natuurlijk.
Wat denken jullie hiervan? Haal hem waarschijnlijk morgen opm

LittleNinja

Lijkt me geen verkeerde prijs voor deze TV... :o
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Bakkums

Aangezien ik vandaag geen tijd heb gehad, haal ik de tv maandag op.
Dus aankomede week volgen de foto's van de nieuwe tv en heel misschien de bank die ik ook nog moet halen.

Lijkt wel kerst met al die nieuwe dingen. ;)

B.

PM over TV en vermoedelijk ben je een collega :)

Bakkums

#82
Zo, heb de sony nog maar net 1 a 1.5 maand of ik heb mijn volgende tv al besteld.

Dit is hem geworden: :D



Het is niet goed te zien, maar het is de B7000 en dan 40inch. Ik heb deze besteld omdat ik gewoon een super aanbieding kreeg en deze natuurlijk niet mocht laten lopen.
Mocht dus iemand van jullie interesse hebben in de Sony W5710 ook 40inch, pm me dan even of kijk bij mijn verkoop topic.

Wanneer de tv binnen is, zal ik zo snel mogelijk proberen om een foto te plaatsen.


Voor de sony verkoop topic: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=96827.0

Bakkums

Sony is verkocht, nu hopen dat de samsung snel binnen is. :D

Ghosty J

Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

B.


Bakkums

Haha geen pt en geen mm. Het bedrag waar ik deze led voor besteld heb, kunnen beiden niet aan tipppen.
Tevens geld de btw aktie van de mm niet op de 7000, 8000, 750, 850 en ga nog maar effe door met top
modelen. ;)

Pt daarintegen geld het op het gehele assortiment altijd, maar dit terzijde.

Hopelijk heb ik de tv voor woensdag. Waarom? Omdat woensdag dichterbij is dan donderdag of vrijdag.

Bakkums

Heb de tv nog steeds niet binnen, zal wel iets verkeerd gaan via de leverancier, want het bedrag is zo laag.
Ik wacht nog tot morgen, mocht die dan nog niet binnen zijn. Dan koop ik alsnog de Samsung 40B650.

We zullen afwachten.

Bakkums

Heb vandaag beslist dat de ik, nu de LED toch niet door gaat, nog effe wacht met de B650 aan te schaffen. Gezien het feit dat vanaf midden of eind maart de nieuwe serie van samsung in de winkel verkrijgbaar is, wacht ik wel hoe die zijn. Ik moet dus nog aan halve maand tot een maand op een kleine dikke philips tv gamen en tv kijken.

Ik houd jullie op de hoogte.

Seth__Gekko


Bakkums

Haha ja is echt rot spelen als je beter gewent bent. Maar heb nu wel mijn beste killstreak ooit gehaald. Haha.

Hopelijk komt de nieuwe serie snel binnen. Maandag eerst naar Egypte effe lekker zonnen.

Bakkums

Mijn keuze is bijna helemaal rond, zit te denk over de samsung 40C6000 en de 6700. Hoogst waarschijnlijk word het de 6000, omdat de 6700 gewoon niets extra's te bieden heeft. Gebruik namelijk de PS3 voor online gebeuren.

Zo ziet mijn, hopelijk toekomstige tv er uit:
http://www.amazon.de/gp/product/images/B003AWSNJA/ref=dp_image_z_0?ie=UTF8&n=562066&s=ce-de

Ben benieuwd wanneer we hem op het werk binnen hebben.

B.

Ik denk, net als vorig jaar, rond April.
Kun je deze al in het systeem vinden?

Bakkums

Ja, ze staan in de computer. Leverdatum is 4-04 als ik me niet vergis.

Verwacht ze zelf over 2 weken.

Bakkums

Nou, heb mijn twijfel tussen de 6000 en de 6700 misschien toch verandert. Heb namelijk een sheet gezien waarop het contrast staat van de 2 tv's.
De 6000 heeft 4.000.000 op 1 en de 6700 heeft 5.000.000 op 1. Nu heb ik dus de 7700 ook gezien met een contrast van 6.000.000 op 1 en die bevalt me uitstekend.

Verder vind ik het design van de 6700 net iets mooier en kan deze als extratje ook nog eens opnemen. Dit kan ik niet vervangen door de PS3 en daarom is het dan
misschien toch die 150 a 200 euro extra waard.

Bakkums

Ik heb de knoop door gehakt, ben nu in het bezit van de 40C6000.

Er volgen foto's.

Bakkums

Zo dat is lang geleden, zie dat mijn laatste update ruim 8 jaar geleden is. Zou eigenlijk betekenen dat er een update moet komen of niet?

Nou, in 8 jaar 2x verhuist en 2x kinderen rijker. Helaas wegens verhuizen en kinderen in moeten leveren op mijn hobby. Mijn laatste audio set voor mijn vandaag aangeschafte set was een soundbar, Philips Fidelio b5.
De set was leuk voor surround en tv kijken, maar verder viel het mij eigenlijk vies tegen.

Vandaag ben ik voorzien van een set B&W's CM8 S2 met een Onkyo TX8150 stereo versterker. Heb voor deze combinatie gekozen, omdat dit qua prijs en vermogen versterker aantrekkelijk was. Planning is om alles lekker in te spelen en vervolgens genieten. Mocht de versterker niet bevallen, dan kan ik altijd in de loop van volgend jaar een paar testen/luisteren en de Onkyo vervangen. Tot op heden bevalt het in ieder geval wel, kan ook niet eigenlijk als je bedenkt waar ik vorige week nog naar luisterde.

Hierbij een snelle foto van de speakers.

Xander32

Welcome back  :thumbs-up:.  Heb je nog verdere plannen betreft de set?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Bakkums

Quote from: Xander32 on October  6, 2018, 22:23:51
Welcome back  :thumbs-up:.  Heb je nog verdere plannen betreft de set?
Bedankt.

Het is de bedoeling om eerst een nette stereo set te hebben waarbij de vrouw en ik kunnen genieten van een lekker muziekje en niet direct alle series en films op Netflix moeten kijken. Voorheen konden we enkele uren muziek luisteren, afgelopen jaren was het al snel vervelend, omdat je beter gewend bent.

Mocht er aankomende jaren een verhuizing in de planning zitten en ons budget laat het toe, dan gaat er zeker een aparte cinema ruimte komen. Maar dit is een meer jaren plan.