ScreenInt projectieschermen bij ITC

Started by Annewiek, July 16, 2011, 16:56:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Annewiek

ScreenInt, is een Italiaanse fabrikant van projectieschermen.  Deze schermen worden vooral gebruikt in de installatie branche. Ze maken echter ook goede Home Theater projectieschermen. Het informatie pakket met samples en folders is ook zeer compleet.  Omdat wij rechtstreeks bij de fabrikant bestellen, is de prijs zeer concurrerend. ScreenInt maakt alle schermen op bestelling in haar eigen fabriek. ScreenInt heeft een schermen met een zichtbreedte van 2 meter, 2,20 en 2.50! De meeste andere merken hebben een zichtmaat van 2 meter of 2.30.

Ze maken ook Tabtensio schermen en zelfs Double Format Tensio schermen (dus 1 bak met 2 tabtensioned doeken erin). Ze leveren ook diverse produkten  om het scherm netjes in te bouwen in een vals plafond. En uiteraard is het mogelijk om de bak in andere kleuren te kopen. De standaard drop is 30cm, maar is uit te breiden (tegen een meer prijs) tot maximaal 50 cm. Natuurlijk kunt u een RF of RC remote erbij nemen, maar de electrische schermen worden standaard geleverd met muurschakelaar.  Screenint heeft diverse doeksoorten waaronder cinesound (gewoven doek), helaas nog geen 3D doek.
Screenint levert ook projectorliften en zelfs schermliften en diverse ophangbeugels.

ITC focust zich voornamelijk op de electrische (double format) tensioned schermen en spanschermen
 

Ter introductie ontvangen de eerste 10 bestellers 10% korting, door een grotere bestelling te plaatsten, gaan de vrachtkosten omlaag. Dus dubbel voordeel!

Informatie of prijzen mail naar Annewiek Doorhof;

www.hometheater.nl
www.studioFD.nl


Roeland

Interessant

Wat voor oppervlakte hebben de schermen?
Zijn ze wit/highcontrast
Wat is de Gain?
Met welke schermen zijn ze vergelijkbaar?
Voor wat voor projectors zijn ze geschikt?
Gaat Frank nog een review doen?

raptile

Quote from: annewiek on July 16, 2011, 16:56:40
<..>
Informatie of prijzen mail naar Annewiek Doorhof;


Voordat 50 man mailtjes gaat sturen.
Kun je aub aangeven rond welk bedrag de schermen worden aangeboden?
(ik snap dat er per mail mooie aanbiedingen gedaan kunnen worden in combinatie met meer producten maar een bericht in de trand van "verkrijgbaar vanaf ongeveer 1800 euro" zou handig zijn.

crackdown

Info over formaten en doeken staat op www.screenint.com

Ik denk niet dat het gewaardeerd wordt als ik het over prijzen heb, maar ik kan wel zeggen dat ze scherp in de markt worden gezet; zeker met de introductiekorting meegerekend. Ook weet ik dat er voor aanstaande donderdag besteld moet worden als je het op krte termijn wil hebben omdat de fabriek 3 weken dicht gaat in de vakantieperiode en ze echt op bestelling worden gemaakt. Als je geïnteresseerd bent bel even met Annewiek als email te lang duurt: heb ik ook gedaan en werd meteen perfect geholpen :)
Ik koop dit scherm in blind vertrouwen op de expertise van Frank en Annewiek; als het tegenvalt is er nog altijd de goede service, maar ik heb er vertrouwen in.

raptile

Ik heb nu nog geen scherm nodig maar ben wel aan het rond kijken.
Als er aangegeven word dat ze duurder of goedkoper zijn dan 1000 euro weet ik ook al genoeg.
Ik hou er niet zo van om prodcuten te zien zonder prijzen (in een winkel vind ik dit ook vervelend) want dan moet je dat telkens vragen aan de verkopers.
Ik hoop dus nog wat van ITC te mogen lezen hier zodat ik weet of ik deze mee moet nemen in mn overweging qua scherm of dat ik verder moet kijken.


J.A.F._Doorhof

Even mailen voor de prijzen aub, we kunnen ze hier niet plaatsen op dit moment.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Smitsmans2

De tensioned schermen zijn volgens de website alleen in 180, 200 en 250 breed zichtmaat leverbaar. Zie ik dat goed,of is 220 toch leverbaar?
TagMcLaren AV32R-DP, Parasound HCA2003 Artspeak, Parasound HCA 1000, zelfbouw monitors met Accuton units, Sony BDP-S350, Marantz CD5001, Epson TW2000, Oppo BDP-95.

crackdown

Scherm binnen en geïnstalleerd! Perfect vlak doek, zeer goede lichtopbrengst en mooie kleuren. De muurschakelaar doet wat goedkoop aan maar doet wat hij doen moet. Ik ben erg tevreden met dit scherm!
Overigens een eenvoudige installatie met de bijgeleverde muurbeugels.

geronimo

Screenint heeft nu ook een speciaal doek voor 3D & 2D genaamd "Deep Space 3D"

Volgens de screenint site :
"Deep Space 3D cloth is a projection fabric with a special coating which is suitable to be used as high gain polarized screen for PASSIVE 3D projection but also as high contrast but high gain cloth for 2D projection.
Deep Space 3D has a black rear side which stops eventual sun or artificial black light and it assures perfect flatness in several conditions."

Technical details:

Gain : 1.4
Half Gain : +/- 50degrees
Roller Height: 244 cm
Thickness : 0,30 mm
Weight : 430gr/sqm
Fire proof cert.: yes

Available on models : Compact, Compact Home Cinema, Double Format, Tiziano Home Cinema, Flat Elastic

Led


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Name:
Email:
Verification:
Please leave this box empty:
Type the letters shown in the picture
Listen to the letters / Request another image

Type the letters shown in the picture:
Wat is de hoofdstad van Nederland:
Onze vlag is blauw, wit en:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview