Insidious

Started by PioneerT, July 14, 2011, 20:27:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PioneerT

Insidious, vond het super leuke thriller! aanrader dus.
Pioneer PDP-LX5090 | Pioneer BDP-51FD | Pioneer SC-LX71 | Emotiva XPA-5 | Emotiva ERC-1 | Sony PS3 | XTZ 99.36 | XTZ 99.25 | Emotiva ERD-1 | BK XLS300 |  PlayOn HD Mini | Humax IRHD-5000C | Audioquest Rocket88 | Audioquest CV-4 | Audioquest X2 | Audioquest Sub-A | Emotiva XRCA | W&M HDMI

WilcoD

Deze film zaterdagavond ook gezien, ik vond hem erg vermakelijk met hier en daar een schrikmomentje mmmmm heerlijk.

Robbo

Heerlijke film. 

Geen CGI, maar gewoon heerlijk ouderwets de spanning opbouwen door geluid, je eigen verbeelding en af en toe enkele video frames waar je van uit je stoel springt.

Volgens mij is mijn hartslag niet beneden de 100 geweest gedurende de hele film.  Zelf de intro is al spooky.

:lookaround:


Grindtegel

Nou volgens mij ben ik echt de enige horrorliefhebber die zwaar teleurgesteld was in deze film, de film begint goed maar dan gaat het helemaal mis, met die idiote darthmaul wannabee engerd die eerder lachwekkend dan eng is en het verschrikkelijk gejatte verhaal van poltergeist. Op de meeste horrorsites wordt deze film ook heel goed gewaardeerd dus zal het wel weer aan mij liggen maar ik vond hem echt tegenvallen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

EdjeH

Ik had ook hooggespannen verwachtingen van deze film, en qua sfeer en spanning zeker geen tegenvaller. Wat ik wel wat vond tegenvallen was
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
. Ik vond het eind wel prima!
LG OLED 65GX6LA, NAD T 758 V3i, Oppo UDP 203, Rega Planet CD, Dali Suite 2.5 Surround, Dali Alteco C-1, SVS SB-1000

Akosoft

Quote from: Grindtegel on August  9, 2011, 00:22:39
Nou volgens mij ben ik echt de enige horrorliefhebber die zwaar teleurgesteld was in deze film, de film begint goed maar dan gaat het helemaal mis, met die idiote darthmaul wannabee engerd die eerder lachwekkend dan eng is en het verschrikkelijk gejatte verhaal van poltergeist. Op de meeste horrorsites wordt deze film ook heel goed gewaardeerd dus zal het wel weer aan mij liggen maar ik vond hem echt tegenvallen.

Je bent niet de enige. Het was een leuke film totdat darthmaul in beeld kwam. Toen lag ook ik in een deuk...:)