10 mei en 11 mei Forum update SMF 1.1.x --> SMF 2.0, forum offline.

Started by Jeroen de Waal, July 14, 2011, 16:06:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeroen de Waal

Mogelijk de compatibiliteitsmodus wel/niet aan staan?


Jeroen.

BuSpu


Etiennevh

Misschien kijk ik niet goed, maar ik kan na de upgrade mijn map "verzonden berichten" niet meer vinden. Kan iemand me even op weg helpen?

Bedankt.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

BuSpu

Quote from: BuSpu on July 31, 2012, 14:46:25
Aangezet, keep you informed  ;)
Dit lijkt de oplossing inderdaad, bedankt voor de tip.  ;)

Ejorne

Quote from: Etiennevh on August  2, 2012, 09:28:09
Misschien kijk ik niet goed, maar ik kan na de upgrade mijn map "verzonden berichten" niet meer vinden. Kan iemand me even op weg helpen?

Bedankt.

Ga met je muis boven [Berichten] hangen in het scherm [mijn berichten] en er zal een popup komen.

Etiennevh

Quote from: Ejorne on August  3, 2012, 10:48:18
Ga met je muis boven [Berichten] hangen in het scherm [mijn berichten] en er zal een popup komen.
Thanks, gevonden :)
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

htjan160756

Hallo,

Ik heb ook een probleempje, als ik in [Lees je berichten] kijk dan zie ik alleen de berichten die ik ontvangen heb, maar niet die ik verstuurd heb kan ik niet vinden?
Als ik op [Mijn berichten] ga staan krijg ik een popup [Lees je berichten] en [Stuur een bericht].

Groetjes J@n
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

Ejorne

Quote from: htjan160756 on August  3, 2012, 14:57:52
Hallo,

Ik heb ook een probleempje, als ik in [Lees je berichten] kijk dan zie ik alleen de berichten die ik ontvangen heb, maar niet die ik verstuurd heb kan ik niet vinden?
Als ik op [Mijn berichten] ga staan krijg ik een popup [Lees je berichten] en [Stuur een bericht].

Groetjes J@n

Vink je wel aan dat verzonden berichten bewaard moeten worden? Want standaard wordt het niet bewaard en zal die lijst inderdaad leeg zijn.

denoontje

Ik ben nu meer en meer met de ipad bezig.
Ik kies meestal ongelezen berichten en dan druk ik op de oranje nieuw in een topic.
Toch komt het vaak voor dat ik op de link klik die er vaak direct onder staat -)boardlink
Kan de nieuw knop bijv niet naar rechts?

fugazi_2009

Quote from: Jeroen de Waal on May 17, 2012, 12:03:02
Deze optie heb ik nu uitgeschakeld en was een onderdeel van een anti-spam module.
Tekst tussen die code zou dan niet te indexeren zijn door spammers die op de blacklist staan.

Optie is nu uit omdat het niet voldoende toevoegd en alleen maar de layout negatief beinvloed, mocht de module later niet meer gebruikt worden.


Jeroen.

Volgens mij zie ik dat suspicous verhaal nu weer staan, klopt dat?
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

riwi

Ik weet niet of dit nog bij de update van de forumsoftware hoort maar :
Is het mogelijk dat de ondersteuning voor bbcode tabellen code [th] [/th] ingevoerd wordt?

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=130307.0

Mbv http://www.teamopolis.com/tools/bbcode-table-generator.aspx
kan je de bbcode voor een tabel genereren. Maar die gebruikt voor header elementen de [th]
maar ons forum pikt dat niet.

Is dat makkelijk aan te zetten? Dan kan iedereen mbv die site makkelijk tabellen maken in posts.

Jeroen de Waal

Ik zal er eens naar kijken. Zit niet standaard binnen smf.


Jeroen.